Sklep modelarski Zakopane

Witajcie !
Wyje¿d¿am do Zakopanego.
Czy jest tam gdzie¶ w okolicy sklep modelarski ?
Mo¿e byæ równie¿ po stronie czeskiej.
Najlepiej dobrze zaopatrzony.
Z góry dziêki !
Pozdrawiam, Zbych
Reply to
Zbych
Dnia 2004-10-18 07:31, Użytkownik Zbych napisał:
W samym Zakopanem na ile wiem nie ma. Jeżeli jedziesz przez Kraków to kilka będzie, zależy czego szukasz - RC, plastik, karton?
Reply to
Michal Grodecki
A dlaczego po stronie czeskiej? Na S³owacjê bêdziesz mia³ o wiele bli¿ej :) Matusz
Reply to
Mateusz Smolarczyk
U¿ytkownik "Zbych" <zbysio@majtki_klup.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.vogel.pl...
kiedy¶ by³ na Krupówkach, jak sz³o siê w kierunku gór to po prawej stronie. Tak mi siê wydaje...
Pozdr
DreD
Reply to
DreD
Dnia 2004-10-18 15:34, Użytkownik DreD napisał:
Jeżeli chodzi o sklep w którym było trochę plastików i stoisko filatelistyczne to już go nie ma niestety.
Reply to
Michal Grodecki
U¿ytkownik "Zbych" <zbysio@majtki_klup.chip.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.vogel.pl...
Chodzi o sklepy z modelami RC (oraz akcesoriami). Mo¿e byæ s³owacja. Proszê jednak o konkretne adresy.
Zbych
PS. Zanim napiszesz do mnie "zdejmij majtki"
Reply to
Zbych