Sklep modelarski Zakopane

Witajcie ! Wyjeżdżam do Zakopanego. Czy jest tam gdzieś w okolicy sklep modelarski ? Może być również po stronie czeskiej.
Najlepiej dobrze zaopatrzony.
Z góry dzięki !
Pozdrawiam, Zbych
Dnia 2004-10-18 07:31, Użytkownik Zbych napisał:

W samym Zakopanem na ile wiem nie ma. Jeżeli jedziesz przez Kraków to kilka będzie, zależy czego szukasz - RC, plastik, karton?
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

A dlaczego po stronie czeskiej? Na Słowację będziesz miał o wiele bliżej :) Matusz

kiedyś był na Krupówkach, jak szło się w kierunku gór to po prawej stronie. Tak mi się wydaje...
Pozdr
DreD
Dnia 2004-10-18 15:34, Użytkownik DreD napisał:

Jeżeli chodzi o sklep w którym było trochę plastików i stoisko filatelistyczne to już go nie ma niestety.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

Chodzi o sklepy z modelami RC (oraz akcesoriami). Może być słowacja. Proszę jednak o konkretne adresy.
Zbych
PS. Zanim napiszesz do mnie "zdejmij majtki"