sklepy w Wiedniu i Budapeszcie

Witam
kto¶ mo¿e zna sklepy modelarskie w Wiedniu i Budapeszcie???
bêdê wdziêczny za adresy
dodam, ¿e interesuj± mnie takie z plastikami i ¿ywicami
Pozdrawiam
Robert Porada
Reply to
Robert Porada
Czesc
Co do sklepow we Wiedniu. Bylem tam ok roku temu i zapamietalem szczegolnie dobrze trzy:
1. MODELLBAUSTUBE, Doblinger ( to o z kropeczkami ma byc :-) ) Haupstrasse 87 - sam plastik, bardzo duzy wybor modeli zwlaszcza firm egzotycznych, ale standardowo pelno hasegawy, Italerki i revella, znalazlem nawet jakiegos patyczaka w 1:72 rodem Made in poland :-) Z chemii na pewno bylo Gunze i wiele innych, pelno blach i zywic, ogolnie fajny sklep
2. MEGA MODELL, Mariahilferstrasse 178 - kombajn modelarski, najwiekszy sklep jaki kiedykolwiek widzialem tyle, ze maja tam wszystko od plastikow po szkutnicze przez wszelkie RC, itp. Z plastikow bo to mnie interesowalo to totalnnie kompletna oferta Revella (wszystkie produkty z katalogu) pelna Italerka i raczej tylko te znane i popularne firmy. Z chemii na bank byla Tamiya i revell, gunze moze tez, Poza tym zatrzesienie narzedzi i gadzetow.
3. Maja tez filie gdzie jest sam plastik i tam juz jest co zechcesz blachy wszelkiego rodzaju oprocz Parta :-) zywice tez, tylko ceny wprost propocjonalne do oferty :-)
Bylem tam rok temu i nie wiem jak tam jest teraz ale pewnie tak samo lub lepiej :-)
Reply to
Radek Baprawski