EPP/balsa zawiasy

Witam,
zakupi³em ostatnio nowy model z EPP (SU-27) i mam ma³y problem ze zrobieniem
zawiasów do lotek. Problem polega na tym ¿e skrzyd³o modelu jest z EPP a
lotka z Balsy, poniewa¿ ta¶ma jakiej u¿ywa³em do zawiasów (Scotch) za nic
nie chce siê trzymaæ EPP. Testowa³em troszeczkê z silikonem do szyb który to
sprawdza siê jako zawias w przypadku balsa/balsa ale w przypadku EPP/balsa
efekt by³ taki ¿e silikon odrywa³ siê od EPP. Mo¿e powinienem zastosowaæ
jaki¶ bardziej p³ynny ni¿ ten z tubki o ile wiem podobno mo¿na gdzie¶ taki
kupiæ.
Mo¿e kto¶ mi podpowie jak zrobiæ takie zawiasy przy lotkach.
pozdrawiam
Valdi
Witam, tez zdziwilem sie ze tasma nie trzyma sie EPP :)) Ja po prostu posmarowalem tasme klejem, mozna zarowno uhu-por jak i zwykly polimerowy. Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3
U¿ytkownik napisa³ :
Uzyj mylarowych zawiaskow wklejanych na CA. Swietnie sie wkleja w EPP i w balse. Chyba, ze juz masz jednoznacznie zrobione zukosowanie krawedzi lotki.
Reply to
kojot