Usterzenie zawiasy

Dnia 10/06/2003 04:03 PM, Użytkownik Piotr Wojcik napisał:

Moje depronowce mają zawiasy sterów z taśmy pakowej białej (no name) i ich trwałość jest zupełnie wystarczająca. Klejone z obu stron. Po prawie roku nie mam zastrzeżeń.

Reply to
Jakub Witkowski

Witam

Radze z wlasnego doswiadczenia zrobic zawias zdecydowanie z 2 stron. Bez kierunku da sie wyladowac ale bez wysokosci jest ciezko i nie jest wazne czy jest to "Deproniaczek", maly trenerek czy co kolwiek latajacego. Moj trenerek naszczescie przezyl ale nie bylo to zbytnio przyjemne gdy na wysokosci ok 70m zauwazylem ze model nie reaguje na wysokosc... a pozniej znalazlem go naszczescie w glebokiej trawie

Reply to
viroos