Zawiasy - lotki

Mam skrzydlo z rdzeniem styro i teraz robie lotki, zasanawiam sie nad
zawiasem, nie chce robic zawiasow kupnych, tylko preferowalbym tasme na
gornej plaszczyznie skrzydla. Czy macie jakies patenty na takie tasmy?
Widzialem w pudelkach od elektorniki takie krotkie kawalki przezroczystej
tasmy zbrojonej, mozna to gdzies kupic?

Reply to
tomla
Witaj, Moje pierwsze skrzydlo latalo na tasmie pakowej (zoltej :). Druga wersja miala "zbrojenie" zawiasu zrobione z paskow wycietych z butelki PET (po wodzie mineralnej). Na calej dlugosci takze klejone tasma pakowa (zielona :).Wklejki z pet-a dawaly pozadana sztywnosc pozycji neutralnej lotki.
Pozdrawiam, Adam
Reply to
Adam Wieczorek
Witam Zamierzam wypróbować w najblizszym sezonie taśme do naprawy (łatania) tłumików samochodowych. Miałem w ręku i jest zbrojona włóknem i ma bardzo mocny klej. Dostępna w niewielkich rolkach w sklepach moto.
Reply to
Paweł Pracki
Czy macie jakies patenty na takie tasmy? Ja stosujê kliszê rengenowsk± ale nie na ca³o¶ci tylko jako zawiasy o szer ok. 2 -3 cm. pozdr. cyfrac
Reply to
cyfrac40