Jerry i lotki.

Witam
Koñczê powoli (bardzo powoli........) motoszybowiej Jerry 400.
Jest to moja pierwsza konstrukcja.
Cwieczê ostro na symulatorach latanie i bardzo podoba mi siê sterowanie ( w
symulatorze) modelami z lotkami.
Czy mo¿e warto Jerremy dorobiæ lotki.
Skrzyd³o mam ju¿ oklejone. Jak dobraæ wielko¶æ lotek? W którym miejscu je
wyci±æ. Skrzyd³o Jerrego jest delikatne i wyciêcie lotek jeszcze je chyba
os³abi.
A mo¿e odpu¶ciæ sobie i nabraæ do¶wiadczenia a potem kombinowaæ ?
Pozdrawiam Piotr Piechota
Reply to
Piotr Piechota
Odpuścić, pięknie lata z samym sterem kierunku. Pozdrawiam
Reply to
Grzegorz
Jesli juz okleiles skrzydlo i zrobiles w/g planow to za pozno na lotki. Tam jest skrzydlo konstrukcyjne nieprawdaz? Musialbys przekonstruowac skrzydlo. W miejscu, podzialu plat/lotka musialaby sie pojawic pelna balsa. Profile skrzydla w miejscu lotki musialyby byc krotsze i konczyc sie na tej balsie. Lub wogole cala lotka z balsy. I trzeba bylo przewidziec gniazda serw. Tak czy inaczej o tym trzeba bylo decydowac przed budowa skrzydla. Teraz jest za pozno. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert Gadomski