ceownik 18 aluminium

ceownik 18 aluminium może ktoś zna firmę gdzie mogę kupić
#2 bw internecie znalazłem w Łodzi ale nie mają , tylko zamówienie
400mb a mnie potrzeba dosłownie 3m ,Będę wdzięczny za podpowiedż
Reply to
anamjk
Moze byc problem z tym ceownikiem.Zapytaj w "Metale SA" Imielin.
maja w ofercie ale moze cos poradza. Jak sie nie uda to mozna zrobic ceownik z blachy na prasie krawedziowej lub przeciac profil kwadratowy. Zalezy do czego konkretnie jest potrzebny. Rozne ciekawe profile alu uzywa sie w lotnictwie. Sa dostawcy tylko chyba nie w polsce. Najlepiej jest sprawdzic w czasie projektowanie czy to "cos" jest dostepne i za ile.
Boguslaw
Reply to
konstruktor
a moze idz do CASTORAMY albo NOMI Znajdzesz tam liswty katownik i ceowniki 18 tez
U¿ytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@i12g2000prf.googlegroups.com... ceownik 18 aluminium mo¿e kto¶ zna firmê gdzie mogê kupiæ #2 bw internecie znalaz³em w £odzi ale nie maj± , tylko zamówienie 400mb a mnie potrzeba dos³ownie 3m ,Bêdê wdziêczny za podpowied¿
Reply to
P977
ceownik 18 aluminium mo¿e kto¶ zna firmê gdzie mogê kupiæ #2 bw internecie znalaz³em w £odzi ale nie maj± , tylko zamówienie 400mb a mnie potrzeba dos³ownie 3m ,Bêdê wdziêczny za podpowied¿
kiedys bylem w lodzkim centrostalu na brukowej, i tam jest dzial (czytaj : biurko) aluminiowy. sa tam wlasnie prety, ceowniki, katowniki itp.
mozna kupic nawet 50 cm.
a w jakim hipermarkecie typu castorama nie ma czegos takiego ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton