szukam kogos, kto wytnie mi coś laserem, albo innym urządzeniem z depronu ( w Wawie)

jak w temacie. Mam plany ale brak zapału do wycinania nozykiem :)

Witam Na Allegro w dziale Kolekcje/Modelarstwo pojawia się często ktoś, kto oferuje taka usługę.

Tak,.. ale z nad morza. Szukam kogoś "pod ręką".

snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

czyli gdzie!!! bo tak to do jutra mozna gadac :[
napisał(a):

Pewnie w promieniu max. 50 km od ręki :-))

A wystarczyło temat do końca doczytać. Wiem, że wyszedł długi, ale bez przesady ;) P.S. Ręke mam w Warszawie,.. żeby do jutra nie gadać :)

snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

O kurde, to będziesz miał problem... "Laser albo inne urządzenie z depronu", nie wiem, ciężko może być... :>
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

Czytaj ze zrozuminiem i nie ironizuj ...
"Laserem albo innym urządzeniem , z depronu "
tłumaczę : Kolega chcę aby ktoś wyciął mu elementy w depronie za pomocą lasera lub urządzenia do tego nadającego się ...
Powoli na tej grupie zaczynają się dziać rzeczy jakie mają miejsce na forum pod tematami na"łonecie" ....
Zgrzyty , kłótnie i wypowiedzi w stylu "dzieci neostrady" .....ehhhhhh

Nie jest tak źle :-) Ja na tej grupie udzielam się przez cały XXI wiek, bo pamiętam, że modelarstwem zainteresowałem się 1999r i od razu tutaj trafiłem, uzyskałem pomoc, rady, etc. za co do dziś jestem bardzo wdzięczny "starej gwardii". To właśnie tutaj nabrałem przekonania o tym, że modelarze to bardzo sympatyczni, uczciwi ludzie, z którymi również miałem zaszczyt spotykania się w realu (Prusice, Oleśnica). Ba! Nawet byłem przekonany, że modelarze z natury mają wielkie poczucie humoru, ale teraz już przy tym nie obstaję :-) Z drugiej strony widziałem i czytałem tutaj niejedno, a nawet ze 2-3 schizmy przeżyłem i ostałem się. Ostania większa, którą pamiętam, to powstanie jednowładczego forum Alexa, gdzie sporo osób z precla wyemigrowało i pewnie czuje się tam dobrze. Są więc też inne alternatywy niż czytanie precla.... zawsze sobie można zrobić przerwę. Druga sprawa to ironizowanie. Tak to już jest i to nie tylko w necie, że jeśli ktoś nie przestrzega pewnych zasad, to łagodną formą zwrócenia uwagi jest właśnie ton ironczny. Zasadą, której powinno się przestrzegać, to formułowanie pytań, ew. udzielanie informacji nie tylko w temacie listu, ale przede wszystkim w treści. Tak wię jeśli ktoś napisze np. temat "Chce kupić mode samolotu" a w treści napisze "jak w temacie", to chyba tylko właśnie na Onecie nikt mu nie zwróci uwagi, bo na każdym szanującym się forum zostanie mu zwrócona uwaga, a jeśli jest to forum moderowane, to mogą być nawet "konsekwencje" w postaci ostrzeżeń, etc. Moim skromnym zdaniem dbanie o formalne aspekty listów świadczy o szacunku dla potencjalnych cztelników (bo jeśli powiedzmy komuś żal czasu na kilka zabiegów formalnych, to jak mi nie ma być żal czasu na odpowiadanie?!).
W przypadu tego tematu Kolega nie powtórzył całości pytania w treści, więc bardzo łatwo doszło do nieporozumień. Proste i nie ma co lamentować, że grupa schodzi na "onet" :-)) Zresztą ja nie znam Onetu, bo jakoś nie ciągnie mnie do czytania tamtejszych komentarzy.
pozdrawiam, qrdl

Oh kurcz :) Olenica to byo to , kiebaski , grill mmmmmm .... :)
I domki otwarte i nikt si nie swoimi rzeczami nie "zainteresowa" przez dwie doby .....jak nie w Polsce to byy czasy .....