Koła Du-Bro 4 1/2 " pompowane, gdzie kupić w Polsce ?

Witam,
szukam kółek pompowanych do piperka, rozmiar 4 i 1/2" czyli około 115mm.
Wiem że są takowe w Tower ale chciałem zamówić jakoś w Polsce i niestety nie
mogę się nigdzie dokopać do takowych. Czy ktoś może wie w którym sklepie
modelarskim w Polsce dostanę takowe koła ?
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Użytkownik "Skazoo Bemowo RC" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ev4kbg$j74$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Może u Piotra w Lublinie
kupiłem tam cosik ostatnio f-my du-bro im zadowolony bardzo
Reply to
jerzy