Elastosil E41 - gdzie kupić?

Witam,

Czy ktoś może mi zdradzić gdzie w Polsce (a najlepiej w Warszawie) kupić silikon Elastosil E41 niemieckiej firmy Wacker? A może znacie jego odpowiedniki (chodzi o zamocowanie podwozia w szybowcu)?

Szukałem u przedstawicieli i dystrybutorów ale poinformowano mnie że to cuś sporwadzają tylko na zamówienie, przy czym zamówienie musi opiewać na opakowanie zbiorcze a nie pojedyncze tuby :-(

Z góry dziękuję za pomoc,

Kuba

Reply to
Jakub Mendys

Raz na 2 lata kupuję w Niemczech lub dostaję E 41

A z pośród różnorodnych zastosowań pierwszy raz się spotkałem ,ze jest E

41 niezbedny do zamocowania podwozia w szybowcu !!!!!! Mógłbyś coś więcej napisać ? Która z cech E 41 jest niezastąpiona w tej aplikacji ??
Reply to
Roman B

Dnia 15/10/04 19:07, Użytkownik Roman B napisał:

To zastosowanie zerżnąłem ze strony Piotrade (patrz opis budowy Promyka). Jak macie jakieś inne pomysły jak wkleić podwozie gdy dostęp do wręgów w zasadzie uniemożliwia np. laminowanie to bardzo chętnie wysłucham.

Pozdrawiam,

Kuba

Reply to
Jakub Mendys

Ze zdjęcia wynika ,że miejsca jest sporo na wlaminowanie.Ale biorę poprawkę na "optymizm"fotografii. E-41 jest lejący się .Jeśli w sklepach z akwarystyką spotkasz coś o podobnej kosystencji powinno być OK .Kiedyś kupiłem podobny silikon firmy DOW.Niestety nazwy nie pamiętam...

Reply to
Roman B

Dnia 16/10/04 09:09, Użytkownik Roman B napisał:

Zakładasz że składam Promyka. Chciałbym żeby tak było. Niestety ja tylko kopiuję rozwiązania stosowane przez Piotra do budowy Promyka na swój model. W Promyku może i jest miejsce i da się wlaminować ale u mnie:

- kadłub jest znacznie węższy,

- podwozie jest stałe więc otwór w kadłubie jest tylko na koło a nie na całe podwozie w związku z powyższym ani od kokpitu ani od dołu nie ma wystarczającego dostępu.

Nawiasem mówiąc tego podwozia wcale nie potrzebuję. Wręcz przeciwnie będzie tylko przeszkadzało w locie i zawadzało przy lądowaniu w trawie. Ale otwór na koło już był i ze względów estetycznych wolę zamontować podwozie niż łatać dziurę.

Dziękuję za radę ze sklepami akwarystycznymi. Poszukam, spróbuję, będę trochę mądrzejszy na przyszłość.

Jednocześnie cicho zakładam że z silikonami sanitarnymi ze sklepów budowlanych itp nie warto sobie zawracać głowy. Dobrze kombinuję?

Pozdrawiam,

Kuba

Reply to
Jakub Mendys

Uważaj z silikonami sanitarnymi w pobliżu elektroniki (serwa, odbiorniki etc.) Spora część (większość ?) silikonów sanitarnych ma takich kwaśny zapach - opary tego typu silikonów mogą być bardzo szkodliwe dla elektroniki (zwłaszcza jeśli wszystko siedzi w miarę szczelnie zamknięte i opary nie mają gdzie "uciec"). Niestety nie jestem specjalistą od tych spraw aczkolwiek przytaczam zdanie specjalisty - może ktoś bardziej kompetenty się wypowie ?

Pozdrawiam, Radek

Reply to
Radek Pilski