Gdzie kupić Futab

Witam
Może ktoś z szanownych Grupowiczów jest w stanie wskazać mi namiar, gdzie
mógłbym zakupić aparaturkę FUTABA serii 6 lub lepiej 7. Bezskutecznie
poszukuję tego od kilku tygodni. Dodam tylko, że w Wimarexie mają w tej
chwili tylko serię 9 (prawie 2 x droższą). Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Adam K.
Reply to
Maxi
Witam, Jak byś chciał, to ja mam do sprzedania nadajnik ROBBE/FUTABA FC-16 (pulpit) nie dawno wystawiłem na Allegro. Posiada znacznie więcej możliwości od tych które Ciebie interesują. Tu jest link do mojej aukcji:
Ps. Spróbuj w:
DAREKRC