Gdzie można kupić zestaw KIT

Witam !
Jako, że stawiam pierwsze kroki w tym pięknym hobby, obecnie posiadam
trenerka na którym zdobywam szlify w pilotowaniu. Idzie zima - wiadomo czas,
który sprzyja konstruowaniu, więc chcę coś zbudować na przyszły sezon. I tu
mam problem - chcę zakupić jakiś zestaw KIT pod silnik O.S. MAX 46 AX, o
rozpiętości ok. 150 cm, model który dawałby większe możliwości w lataniu
(jakiś akrobacik czy FUN FLY). Nie podejmuję się budować modelu z planów, bo
będzie to pierwszy mój model jaki będę budować, a zestaw KIT rozwiązuje
wiele problemów początkującego modelarza (kabinka, owiewka, opis i wszystko
co potrzeba). W polskich sklepach internetowych (bo do takich mam tylko
dostęp) przeważają zestawy ARF, KIT'y znalazłem w RIKU - firma SVENSON -
wielu ma obiekcje, co do jakości tych zestawów. Proszę o pomoc w znalezieniu
źródła, gdzie mógłbym zakupić interesujący mnie model o zadowalającej
jakości, nie stwarzający problemów w budowie i późniejszym lataniu. Może
ktoś może coś polecić ze swojego doświadczenia.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Adam K.
Reply to
Maxi
Faktycznie fajne modele, spory wybór - tylko gdzie to u nas można kupić?
Z tym będzie gorzej, uwielbiam zapach spalonego paliwka, no i ten "ryk" w którym słychać moc motoru ;)
Adam K.
Reply to
Maxi
Użytkownik "Szymon Bartuś" napisał w ........
Nie decydujac - kupic/niekupic - to nie sa zestawy bezproblemowe. Ale w Falentach latała swensonowa Prima,a teraz lata FlyBoy - oba modele Roberta Grabowskiego. Oba sliczne i doskonale latajace. Robert ma na warsztcie dwa kolejne modele z kitow swensona....
Tak wiec jak widac zdania sa podzielone.
Reply to
kojot
Witam.
Użytkownik "Szymon Bartuś" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Tu się nie zgodzę. Co prawda nie są to "puzle" bardzo dobrej jakości, ale te zestawy dają się złożyć. Zgodzę się, że wymagają bardzo dużo pracy i przydatne może być doświadczenie, cierpliwość i precyzja. Jednak po prawidłowym złożeniu zestawu otrzymujemy bardzo ładnie latające modele.
które
Tu z kolei masz całkowitą rację - precyzja wykonania tych zestawów jest nieporównywalna z zestawami Svensona. Stąd z pewnością szybszy i łatwiejszy montaż, mniej wycinania i szlifowania itp. Ale czy w parze z jakością zestawu również właściwości lotne są zdecydowanie lepsze niż w prawidłowo wykonanych modelach Svensona? Moim zdaniem nie.
Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert Grabowski