Kompresorek co i gdzie można kupić

Witam. Pewnie to już było na grupie, ale nie mogę znaleźć. Buduję modele żaglowców. Często potrzebuję malować kadłuby lub inne detale.Najlepszy dla mnie byłby
dla mnie mały, cichy kompresorek i aerograf. MAcie może jakieś namiary gdzie kupić i co będzie dobre? "Kapitansio"

wiadomości

a/ pfmrc.eu -> szukaj -> aerograf , kompresor , malowanie b/ google Twoim przyjacielem jest i te same hasła
buwi