"Pokojowy" helikopter

Witam wszystkich, moje pytanie jest skierowane do ludzi mających doświadczenie w kierowaniu modelami śmigłowców. Planuję zakup śmigłowca,
którym mógł bym sobie polatać w domu, wewnątrz niezbyt dużego pokoju. Myślę o śmigłowcu Lama 4-ro kanałowym. Interesuje mnie przedział cenowy do 400 zł. Opanowałem już jak myślę w stopniu dobrym latanie 3-kanałową zabawką. W stopniu dobrym, to znaczy że na 10 startów jedno lądowanie raczej przypomina kraksę niż poprawne lądowanie. Trochę męczy mnie utrzymywanie przypadkowego kierunku lotu takiej zabaweczki a i sam lot jest za krótki około 4-rech minut. Stąd decyzja zakupu droższej 4-ro kanałowej zabawki :-) Co możecie polecić jako kolejny krok w tej dziedzinie hobby modelarskiego?
Pozdrawiam Kri$P

Witaj,
myślę, że jak do pokoju, to chyba Lama będzie najlepszym wyborem. Polecam również zanabyć do niej od razu białe łopaty Extreme. Oryginalne nawet przy małym zachaczeniu o coś pękają, a te białe są pod tym względem "pancerne" :-)
Pozdrowienia, Tomek
Jeśli chodzi o zapasowe łopaty do lamy to na ebay można kupić Bardzo tanio naprzykład z tej lokalizacji
http://cgi.ebay.pl/60-Helicoptero-Principal-lamina-Esky-Lama-V3-V4-Walkera_W0QQitemZ250387086930QQihZ015QQcategoryZ73259QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262
ja kupiłem lame v4 w ubiegłym roku na ebay u Nową cena w zasadzie taka sama jak w polskich sklepach tyle że dodatkowo dostaje 1. zapasową baterie lipol 2. 20 zapasowych łopat 3. przewód USB do symulatora na komputer wraz z programem 4 PODWOZIE TRENINGOWE
polecam ebay ja kupuje od gościa o nazwie cyberport888 i moge powiedzieć że jest pewny wysyłka 100 %