Helikopter

Witam, grupe.
Czym sa pokryte lopaty z balsy? Jakas biala folia, ladnie przylegajaca do balsy i do samej siebie na koncach. Przy najmniejszym dotknieciu do
ziemi szlag to trafia i odchodzi od balsy. Macie jakis sprawdzony pomysl co to moze byc?
Helikopter: Twister CP Gold (wiem, maly, ale ja dopiero zaczynam sie uczyc ;-) )
--
Jerry1111

Jerry1111 pisze:

Sa pokryte biala folia ;]
Kup sobie normalne lopaty ;)
sco wrote:

Tyle to wiem. Gdzie to kupic? Bo w akcie desperacji brazowa tasme zaczne uzywac ;-)

Carbon fibre? Dziekuje, postoje ;-) Zadnego sensu nie widze, sztywne, lekkie, heli tanczy jak pijany, gdzies cos dotkne lopatami to pol zabawki trzeba wymieniac. Balsa ciezsza, duzo bardziej sprezysta i nic sie nie gnie (poza odchodzaca folia).
--
Jerry1111

Ta folia ma za zadanie odizolowac łopaty od wilgoci wiec kup lakier tzw nitrocejlon stosowany w modelarstwie do malowania pokryć modeli z papieru japońskiego i pokryj łopaty 3 warstwami lakieru a je wzmocnisz i zaimpregnujesz po kazdym lakierowaniu i wyschnieciu przetrzyj je drobnym papierem ściernym a póżniej wyważ je i wytoruj to b.ważne

snipped-for-privacy@tlen.pl wrote:

Heh. Myslalem ze bardziej chodzi o trzymanie balsy 'w calosci' oraz ochrone przed zadrapaniami niz o wode. Chcialem kupic folie 'do prasowania' (nie wiem jak sie po polsku nazywa, tu uzywaja jej zamiast papieru + nitrocejlon na pokrycia). Musze znalezc jakis sposob na 'regeneracje' lopat, bo juz mam 4 komplety obdarte z oryginalnej folii.
--
Jerry1111

wiadomości wrote:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cellon