Helikopter

Witam, grupe.
Czym sa pokryte lopaty z balsy? Jakas biala folia, ladnie przylegajaca
do balsy i do samej siebie na koncach. Przy najmniejszym dotknieciu do
ziemi szlag to trafia i odchodzi od balsy. Macie jakis sprawdzony pomysl
co to moze byc?
Helikopter: Twister CP Gold (wiem, maly, ale ja dopiero zaczynam sie
uczyc ;-) )
Reply to
Jerry1111
Tyle to wiem. Gdzie to kupic? Bo w akcie desperacji brazowa tasme zaczne uzywac ;-)
Carbon fibre? Dziekuje, postoje ;-) Zadnego sensu nie widze, sztywne, lekkie, heli tanczy jak pijany, gdzies cos dotkne lopatami to pol zabawki trzeba wymieniac. Balsa ciezsza, duzo bardziej sprezysta i nic sie nie gnie (poza odchodzaca folia).
Reply to
Jerry1111
Ta folia ma za zadanie odizolowac łopaty od wilgoci wiec kup lakier tzw nitrocejlon stosowany w modelarstwie do malowania pokryć modeli z papieru japońskiego i pokryj łopaty 3 warstwami lakieru a je wzmocnisz i zaimpregnujesz po kazdym lakierowaniu i wyschnieciu przetrzyj je drobnym papierem ściernym a póżniej wyważ je i wytoruj to b.ważne
Reply to
jager49
Heh. Myslalem ze bardziej chodzi o trzymanie balsy 'w calosci' oraz ochrone przed zadrapaniami niz o wode. Chcialem kupic folie 'do prasowania' (nie wiem jak sie po polsku nazywa, tu uzywaja jej zamiast papieru + nitrocejlon na pokrycia). Musze znalezc jakis sposob na 'regeneracje' lopat, bo juz mam 4 komplety obdarte z oryginalnej folii.
Reply to
Jerry1111
U¿ytkownik "Jerry1111" snipped-for-privacy@wp.pl.pl.wp> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9lpn8$j0g$ snipped-for-privacy@news.>> Ta folia ma za zadanie odizolowac ³opaty od wilgoci wiec kup lakier tzw
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.