Zywica przeroczysto-biala

Z glebin modelarni ...

Poszukuje jakiegos namiaru gdzie i jaka mozna by kupic zywice o przezroczysto bialym odcieniu. Zywica moze byc lekko mlecznam, aby jak najbardziej biala. Stusuje Epidian E52+Z1 Ale o ile sama zywica na odpowidajacy mi odcien, to dodanie Z1 poglebia zoltawy odcien. A moze jest jakis mniej zolty utwardzac do tej zywicy?

Potrzebuje ilosci detaliczne nie hutrowe.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Dodaj troszeczke bieli tytanowej. Tylko naprawde szczypte.

Reply to
mirage mirage

Z glebin modelarni ...

mm> Dodaj troszeczke bieli tytanowej. Tylko naprawde szczypte.

Ale czy przez te domieszke nie zrobi sie zywica zbyt mleczna? Zalezi mi tez na zachowaniu jak najwiekszej jej przezroczystosci.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

R> Utwardzacz Z 1 zawsze zabarwia na żółto bo jest taki jego kolor . Użyj R> utwardzacza ET.Jest niemal w kolorze wody;-)). R> Skorygowałem nieco wcześniejszą odpowiedź .

Z glebin modelarni ...

O! Takie rozwiazanie najbardziej by mi odpowiadalo :)

A do wykonania mam kilka detali do modelu (redukcyjny nie RC) I potrzebuje aby byl jaknajbardziej przeroczysty (podswietlony bedzie) i byl w kolorze miebieski (to juz barwienie farbka) Zolte zabarwienie utwardzacza psulo ten efekt zmienijac kolor na lekko zielonkawy.

A mozesz jeszcze podpowiedzec gdzie zakupic ten utwardzacz ET ? Najlepiej online. Niestety mieszkam w strasznej pipidowce a dostep do wiekszych miast mam bardzo utrudniony z racji tego iz jestem na wozku inwalidzkim.

Ewentualniemoze ktos ma do odsprzedania jego kapke? (potrzeba tego gdzies na 150-200ml zywicy)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Z glebin modelarni ...

R> A to inna bajka !!!!!!!!! R> Użyj żywicy typu L i tam jest niebieski utwardzacz .Żywica jest R> przeźroczysta ale w kierunku niebieskawego.

Dzieki po raz kolejny.

I ponownie prosba o jakies szczegoly i miejsce zakupu onlie w ilosciach detalicznych. Na miejscu to jedynie moge kupic zestaw naprawczy do samochodo.

Z zabarwieniem nie bedzie problemu zywica swietnie barwi sie farbkami modelarskimi. Glowny problem to wlasnie zoltawe zabarwienie. Ale jak jest juz cos w odcieniu niebieskiego tym lepiej :)

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Z glebin modelarni ...

R> Detalicznie to nie wiem ile znaczy dla Ciebie.Dla mnie od 1000gr. wzwyża a R> mniej niż 20 Kg. R> Wpadnij do Art Hobby jak jesteś z Warszawy albo do mnie jak jesteś ze R> Smoczej Wólki..... R> Ale Epidian 52 + ET powinno być OK. R> Sam musisz znaleźć swoje źródła zakupów.

Nie no fakt detal mozna roznie zinterpretowac :) Mnie bardziej chodzilo o ilosci 100-200g.

Prywatnie na miala dostalem rekomendacje aby zainteresowac sie zywica L+L i link do Riku tam znalzlem to:

Żywice epoxydowa 40-to minutowa 300g

Warto?

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Ten produkt jest naprawde OK.

Reply to
Roh

Z glebin modelarni ...

R> Ten produkt jest naprawde OK.

W takim razie dzieki i wszystko jasne :)

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper