instrukcja eclipse 7

witam serdecznie
poszukuj polskiej lub spolszczonej instrukcji do aparatury HITEC ECLIPSE 7 QPCM
PROSZ O POMOC

snipped-for-privacy@interia.eu pisze:

Zdaje się, że QPCM ma oprogramowanie bardzo podobne do zwykłej Eclipse 7, a tę masz tu: http://www.komarkus.prv.pl/eclipse.htm
wrote:

witam wiem e to ta sama aparatura ale nie mam adnej polskiej instrukcji ,, jeli pan posiada bym by wdziczny za udostpnienie bo na podanej przez pana stronie jej nie ma . Z powaaniem
RYSZARD.M pisze:

Przepraszam najmocniej, link powinien działać ale kaprysi. Teraz musi zadziałać: http://tszepak.homelinux.net/~komarkus/model/eclipse.htm
wrote:

witam ponownie
teraz link dziaa ale odnoniki do opisu nie dzialaj wskakuje stronka jaka wojskowa
czy nie posiada pan czego innego z t instrukjc
RYSZARD.M pisze:

Strasznie mi wstyd. Pojawiły się oczywiste błędy. Strona teraz działa, (tym razem sprawdziłem) ale wysyłam instrukcję dodatkowo na priv z bonusem.
Przepraszam. Pozdrawiam.
wrote:

Witam serdecznie Gorco dzikuje za udzielon pomoc. Teraz super wszystko jest OKEY