Hitec Eclipse 7 i nowy "podluzny" Rex 7 MPD - nie wspolpracuja!

Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
Kupilem nowy odbiornik Rex 7 MPD, drugi juz, bo z pierwszego jestem
zadowolony i zaczely sie schody.
Podlaczylem do nowego modelu - nie dziala :(
Wyprobowalem zmiane modulacji QPMC <-> PPM, kodowania sygnalu
negatywna/pozytywna, zmiane kwarca z juz posiadanym bez rezultatu. Wsadzi³em
do tego modelu posiadany juz odbiornik Rex 7 MPD starszego typu (taki
bardziej kwadratowy) - wszystko dzia³a³o!
Pomysla³em, ze mia³em pecha i poprosi³em o wymiane odbiornika. Sprzedawca
zdziwi³ siê bo podobno Rexy to odbiorniki bezproblemowe ale odbiornik
wymieni³ (wczesniej sprawdzajac odbiornik u siebie - byl OK).
Niestety sytuacja powtorzyla sie - brak wspolpracy miedzy Eclipse a nowym
odbiornikiem.
Jedyne co zauwazy³em, to ¿e serwa wracaj± do netrum po wlaczeniu nadajnika
ale potem juz zadnej reakcji na ruchy dragami.
Wyglada na to, ze moj Eclipse nie porozumiewa sie z tym nowym REX-em.
To odbiornik na pasmo A, kanal 69, tak jak nadajnik, kwarce oryginalne hitec
i jeti, kanal 69, 35,090 Mhz.
Czy ktos ma jakis pomysl? Spotkal sie z takim problemem?
Z gory dziekuje za pomoc.
Lukasz.
Reply to
Lukasz
firma nadajnika no i pozostaje czy przypadkiem z odbiornika nie jest na podwójna ale skoro pracował na starym rexie 7 a taki mam i z MX12 pracuje na kwarcach z Hiteca na pojedynczą.Chyba ich nie pomyliłeś RX i TX
Reply to
Marian
Ja zrobiłbym tak że włozyłbym pare kwarcy Hiteca na pojedynczą.Kwarc jest delikatny i podatny na uszkodzenia mechaniczne czy przypadkiem ktorys kiedys nie spadł i w starym była większa tolerancja i dlatego działał.Mnie to wygląda na to- a napięcia sprawdzałeś?Ja zawsze stosuję pary kwarcy tego samego producenta.Dodam że kwarce Hiteca są paskudne bo często zdarza się ze nie działaja w innych aparaturach i to jest powszechnie znane.Ja używam Hiteców w MX 12 bo sprzedałem Lasera 6 i kwarce mi sie zostały ale działaja dobrze
Reply to
Marian
.Ja
Potwierdzam uzywam dok³adnie tak samo Kwarce Hietca radio MX-12 odbiornik REX 7 MPD dzia³a bez problemowo. Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
Ok. Kupie nowy kwarc do nadajnika i zobaczymy.
Pozdrawiam, Lukasz.
U¿ytkownik "Addriano" snipped-for-privacy@konin.lm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ev1182$aj0$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Luk
U¿ytkownik "Luk" napisa³ ...
Kwarc do nadajnika raczej nie jest winny skoro nadajnik dzia³a z poprzednim REXem. Spróbuj z tego starego daæ kwarc do nowego REXa i wtedy zobaczyæ, o ile tego nie sprawdza³e¶. Je¶li zadzia³a tzn., ¿e w nowym odbiorniku jest inny kana³ (zak³adam, ¿e kwarce masz dwa). Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Sprawdzalem w ten sposob i bez rezultatu. Mam teraz dwa kwarce "stary" i "nowy" na ten sam kanal ... :(
Lukasz.
Reply to
Luk