Help ! aparatura zwariowala - czy ktos w krakowie potrafi ja zdiagnozowac? hitec eclipse 7

Witam
tuz przed lotem tydzien temu zaraz po uruchomieniu silnika samolot przestal
reagowac poprawnie na drazki. Pomimo wychylania drazków ruchy serw byly
bardzo male i na pewno nie zgodne z tym jak aparature zaprogramowano :(
(dobrze ze stalo sie to na ziemi przed lotem). Pomyslalem ze aparatura
rozprogramowala sie - w domu sprawdzilem wszystko co moglem i co potrafie,
nie udalo mi sie ustalic przyczyny takiego zachowania sprzetu. czy ktos w
Krakowie jest w stanie mi pomóc, moze jakis serwis hiteca?
Aparatura Hitec Eclipse 7 QPCM + odbiornik HPD-07RH
pozdrawiam
MK
Reply to
mk
Witam czy na innym odbiorniku dzieje siê to samo ? najpierw to sparawdz je¶li jest to samo to niestety prawdopodobnie procesor Marek S
Reply to
Marek S
Zresetuj ustawienia jesli jeszcze tego nie robiles - wyjmij zasilanie na chwile, nastepnie podlacz, wlacz na dany model i zresetuj ustawienia. Jak nie pomoze podjedz do najblizszego sklepu - pozycza ci na chwile odbiornik do sprawdzenia. Pracuje w okolicach Nowohuckiej, moge jutro wziąć sprzęt do pracy
Reply to
tompolex
dziêki juz wiem, co sie sta³o - nadajnik uszkodzony. radio w serwisie - czekam na wycene. Dziêki za pomoc - pozdrawiam
MK
Reply to
mk