Help ! aparatura zwariowala - czy ktos w krakowie potrafi ja zdiagnozowac? hitec eclipse 7

Witam
tuz przed lotem tydzien temu zaraz po uruchomieniu silnika samolot przestal reagowac poprawnie na drazki. Pomimo wychylania drazków ruchy serw byly
bardzo male i na pewno nie zgodne z tym jak aparature zaprogramowano :( (dobrze ze stalo sie to na ziemi przed lotem). Pomyslalem ze aparatura rozprogramowala sie - w domu sprawdzilem wszystko co moglem i co potrafie, nie udalo mi sie ustalic przyczyny takiego zachowania sprzetu. czy ktos w Krakowie jest w stanie mi pomóc, moze jakis serwis hiteca?
Aparatura Hitec Eclipse 7 QPCM + odbiornik HPD-07RH
pozdrawiam
MK
Witam czy na innym odbiorniku dzieje się to samo ? najpierw to sparawdz jeśli jest to samo to niestety prawdopodobnie procesor Marek S

Niestety nie mam innego odbiornika :(
pozdrawiam
MK

A gdzie mieszkasz? Może w pobliżu jakiś modelarz egzystuje :)
Pozdrawiam TS

mieszkam w Krakowie, raz w okolicach M1 raz w borku falenckim :)
pozdr
MK
Zresetuj ustawienia jesli jeszcze tego nie robiles - wyjmij zasilanie na chwile, nastepnie podlacz, wlacz na dany model i zresetuj ustawienia. Jak nie pomoze podjedz do najblizszego sklepu - pozycza ci na chwile odbiornik do sprawdzenia. Pracuje w okolicach Nowohuckiej, moge jutro wziąć sprzęt do pracy

dzięki juz wiem, co sie stało - nadajnik uszkodzony. radio w serwisie - czekam na wycene. Dzięki za pomoc - pozdrawiam
MK