HITEC Eclipse 7

Co sądzicie o HITEC Eclipse 7?

Hej
JA nie mam szczególnych uwag , latam smiglowcem od 2 lat , ale nie zawodniczo wiec wystarczy mi to do tych celów . Moj egz. ma jeden mankament .........nie respektuje ustawien granicznych serw !!! co za tym idzie to mozna sobie dopowiedziec i na to uwazaj . Nowa wersja podobno wyslwietla ustawienia trymerów natychmiast po dotknieciu suwaka , w mojej tej funkcji brak .
Pozdrawiam
Andrzej
Google Ci odpowie...
--
| _ | Mariusz "Doman" Domański
Poszukaj w archiwum grupy, byl ten watek kilka razy, jest to dobry sprzet, ale ma swoje minusy.... ja osobiscie nie ufam Hitecom.
Gumis