Odbiornik Hitec HFS-05MS czy Jeti Rex5 MPD

Witam,
chcialem zapytac o rade.
Poszukuje odbiornika do szybowca.
Postanowilem ze bedzie to ktorys z tych dwóch Hitec HFS-05MS czy Jeti
Rex5 MPD. W zasadzie sa bardzo podobne. Oba pojedyncza przemiana, waga
taka sama, ilosc kanalow: no tu jest pewna roznica bo w hitecu jest ich
5 ale z pominieciem 5 tzn po 4 jest 6 ale dla mnie 4 kanaly to ilosc
wystarczajaca (na dzis dzien 2 sa wystarczajace). Cenowo rowniez
wychodza podobnie bo wprawdzie Hitec jest tanszy ale kwarc jest drozszy.
Czy istnieja jakies przeslanki za jednym lub drugim, czy tez jest to w
zasadzie obojetnie.
Czytalem dyskusje o tym na alexrc ale nie rozwiala moich watpliwosci
pomiedzy tymi dwoma odbiornikami?
Druga sprawa czy ktos wie czy mozna czeskie kwarce nadawcze stosowac w
nadajnikach Hitec Laser 4? Ponownie wiem ze najlepiej od producenta ale
gdybym zdecydowal sie na Rexa to za jednym zamachem moglbym kupic oba
kwarce.
Pozdrawaiam i dziekuje z wszelkie informacje
Cyprian
Reply to
Cyprian
Dnia Sat, 04 Feb 2006 15:13:44 +0100, Cyprian napisał(a):
Używam kilku Rex 5 MPD w lekkich modelach latających i jestem bardzo zadowolony. Mam również jednego odbiornika Hitec HFS-05MS. Jest większy i cięższy. Trudno jednak mi go oceniać pod względem działania, ponieważ używam go bardzo sporadycznie i w dodatku w modelach kołowych. W Hitec Eclipse stosuje zarówno oryginalne jak i czeskie kwarce. Jest OK. UWAGA: przy zamówieniu czeskiego kwarcu zaznaczam, że do Hitec-a.
Pozdrawiam, Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2006-02-09 20:39:28
Reply to
Zbych
Chyba pomyliles odbiorniki albo rzeczywiscie roznica pomiedzy REX 5 MPD i HFS-05MS 0,6g to duzo :)
Jakub_RC
Reply to
Jakub_RC
Dnia Thu, 9 Feb 2006 22:57:32 +0100, Jakub_RC napisał(a):
Upsss.... Strzeliłem gafę. Mam HPD-07RH QPCM - odbiornik dołączany do zestawu Hitec ECLIPSE 7 QPCM.
Przepraszam za pomyłkę !
Tak czy inaczej dowodzi to, że znam ten odbiornik niezwykle słabo ...
Reply to
Zbych