Li Poly - pytanie

Na wstepie mam pytanie do Was czy zakupy w Wimarexie sa bezproblemowe i czy
pakiety przez nich sprzedawane sprawdzaja sie czy sa z nimi jakies przygody?
Pytalem sie w sklepie modelarskim niedaleko mnie o Li-Poly i owszem maja ale
gwarancji nie daja, pan ktory sprzedaje twierdzi ze nikt gwarancji nie daje
bo pakiety te sa latwe do uszkodzenia i trudno okreslic czy to z winy
uzytkownika czy defektu.
Pozdrawiam, T>
Reply to
tomla
Poniekad trudno sie dziwic takiemu podejsciu do problemu. Kazdy producent podaje, ze warunkiem dlugotrwalej i bezproblemowej eksploatacji jest przestrzeganie wielu róznych warunków np. ladowanie 1C, nierozladowywanie ponizej 2,7V itd. A jaka gwarancje daje uzytkownik na to, ze prawidlowo eksploatowal ogniwa? Zaufanie to wazna rzecz ;) Pozdrawiam Wojtek
Reply to
marwojtek
Kupuj tylko w sklepach które dają gwarancje !!!!!!!!!!!!!! A są takie. Tylko WYSIL SIĘ
Reply to
aoj
Kupuj tylko w sklepach które dają gwarancje !!!!!!!!!!!!!! A są takie. Tylko WYSIL SIĘ
Reply to
aoj
to moze jakies namiary w wwa znam: -galeria ursynow niedaleko mnie(ten w ktorym pytalem) -dzielna -sienna
znacie namiary gdzie mozna kupic te Li Poly w rozsadnej cenie i z gwarancja?

Reply to
tomla
U¿ytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Oprócz u¿ytecznej informacji nie¼le za¶miecasz ;)
Reply to
kyrzi
witam Używam lipolki 1900 z Wimarexu do TRexa i są super.Kupowałem pojedyncze sztuki i je lutowałem w pakiety. A z gwarancjami sam też wiesz jak jest , niby są ale jak dojdzie coś do czego to każdy kombinuję żeby się wypiąć na klienta , a płacisz 2x tyle co powinieneś (poprostu płacisz za 2 a kupujesz jeden) pzdr mawwo
Reply to
mawwo
"aoj" wrote in message :
Akurat to jest dla mnie zrozumiale i sie z takim postepowaniem sprzedawcow godze
Jak sobie wyobrazasz gwarancje na akumulatory li-poly jak uzytkownik moze stosowac ladowarke nie przystosowana do ladawania takich pakietow, moze pobierac wiecej pradu niz dopuszcza producent, moze stosowac regulator ktory nie ma cut-offa ustawionego pod li-pole itp. ???
Przemysl to :)
Jakub_RC
Reply to
Jakub_RC
Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl ...
LZN
Pa, pa,
Kaper

Kaper
Kaper co to jest LZN ???? Najbardziej mi sie kojarzy - Lotnicze Zakłady Naukowe ale to chyba nie to :-) A ten aoj też mi sie dziwnie kojarzy - kiedyś na tej grupie młody Dzik wstawiał podobne teksty - ciekawe czy mam rację - pewnie sie nigdy nie dowiem ;-))))
Reply to
Teos
oki wszystkim dziekuje i aoj, pisz troche zwiezlej... ;)

Reply to
tomla
Użytkownik "Teos" ...
aoj - nie znam, ale trafił na mojš.