pytanie

Witam. "Pomożecie" ? W Bielsku jest czy był sklep modelarski ? Jeśli jest to proszę o namiar. Nie gniewajcie się za banalne pytanie. Pozdrowienia.

Janusz Cieplinski pisze:

"Bielsków" jest w Polsce parę. :)
--
Tomasz Jurgielewicz

Moe pomoe http://www.bocianmix.pl/37,0,sklep,modele.html
A tak swoj drog to mam duo szczcia e nie mam problemw z monitorem specjalistycznym. Pozdrawiam
Dzięki za adres. Tego szukałem. Też się cieszę, że nie muszę się martwic o monitor. Podziękowania
wrote:

Może pomoże http://www.bocianmix.pl/37,0,sklep,modele.html
A tak swoją drogą to mam dużo szczęścia że nie mam problemów z monitorem specjalistycznym. Pozdrawiam