wytwornica dymu

Witam znalazłem na allegro tania wytwornice dymu do modeli czołgów . Nie widziałem tego w akcji i zastanawiam sie czy może to zrobić zadyme w
modelu np. wielkości extrima . Marek S
Ty juz dawno masz zadyme we bie piszac te durne posty !
snipped-for-privacy@interia.eu pisze:

A tobie co? Przelewa ci się chrześcijańska bezinteresowna nienawiść bliźniego czy co?
d.

Nigdy nie "kurzyłem", ale trzeba mieć na uwadze że czołg jako obiekt praktycznie statyczny wymaga znacznie mniej dymu do uzyskania odpowiedniego efektu niż szybko poruszający się samolot. Widziałem tą aukcję, zero szczegłów. Poproś sprzedającego o jakieś fotografie tego dymu, ewentualnie zaryzykuj, kup i pochwal się. Obawiam się że będzie o wiele za mało.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Nie ma szansy.
Pozdrawiam
Darek
Własne szukam pierwszego odważnego :) Marek S No grupa chyba jest do dyskusji i pomocy ... ale może sie mylę ? Widać mojemu przedmowcy zdrowo czacha dymi , mam tu na myśli ada1980 , pewnie sie dorwał do mamusi kompa i pisze :)

Marek S No grupa chyba jest do dyskusji i pomocy ... ale moe sie myl ? Wida mojemu przedmowcy zdrowo czacha dymi , mam tu na myli ada1980 , pewnie sie dorwa do mamusi kompa i pisze :)

No i co przeczytales te posty z odpowiedziami ? Nie mam racjii ? - co napiszesz to tragedia.... :(