Wulkan - czy ktos wie jak zrobic

Witam
Młody ma za zadanie z geografii zrobić model wulkanu, znalazłem juz kilka
modeli kartonowych, ale chcemy zrobić wulkan wybuchający, czy ktoś ma
namiary na jakąś stronę gdzie to może być opisane, najchętniej po polsku
ale nie koniecznie, może ktoś ma caś takiego w swoim archiwum?
Pozdrawiam
Krzysiek "Doktorek"
Reply to
Krzysztof Grandys
Już znalazłem, dzięki, to takie proste, masa solno-mączna albo plastelina i butelka z octem i pomarańczowym barwnikie, do tego trochę sody i działa, powinna wyjść z tego piękna erupcja Krzysiek "Doktorek"
Reply to
Krzysztof Grandys
Hej,
Podejrzewam, ¿e koledze nie chodzi o eksplozjê wulkanu (a mo¿e nie lubi swojej pani profesr :) ? ) tylko o delikatnie wydobywaj±cy siê jaki¶ czerwony p³yn z wnêtrza krateru :)
Reply to
Krzysiek
He, he, racja, nie chcę wysadzić szkoły w powietrze Krzysiek "Doktorek"
Reply to
Krzysztof Grandys