Malowanie Styropianu

Witam
widzalem kiedy¶ pomalowany kawa³ek styropianu i powierzchnia farby by³a
pokryta równomiernie i jakby matowa , farba by³a dosyæ twarda tak ze
chroni³a styropian i mila odblaskowy zielony kolor . Koledzy mówili ze to
farba do malowania dróg . Czy kto¶ wie co to mog³o byæ ? Bo do malowania
dróg stosuje siê chloro-kauczuk
Marek S
Reply to
Marek S
Styro mozesz malować kazdą farba prócz nitro pochodnych .Dobrze sie maluje acrylem ale pomalowane elementy sa cięzsze i dlatego lepiej oklejać je taśma pakową lub pokrywać cienka mata szklana nasączaną żywica dwuskładnikowa lub pokrywac płaty fornirami drewnianymi to oczywiście dotyczy technik modelarskich.Ta ostatnia powrzechnie stosowania i daje ładne powierzchnie i trwałe
Reply to
Marian
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Heheheh to pokryj nim jakis model z GWS :-)
Sorry, nie moglem sie powstrzymac ;-)
Pokój, Marcin
Reply to
goflying
Witam jak zawsze mo¿na polegaæ na grupie dobrze podpowiedz± Marek S
Reply to
Marek S
Po co zlosliwemu zartowi zlosliwa riposta? Wtedy to juz przestaje byc smieszne.
Usmiechu, Marcin
U¿ytkownik "Marek S" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:eatsh6$us$ snipped-for-privacy@node5.news.atman.pl...
Reply to
goflying
Marek S napisał(a):
Szczęśliwie zaniechano już bandyckiego zwyczaju stosowania na drogach chlorokauczuku. Niezłe efekty dają wodne lakiery do parkietów, bo zwykle właśnie są twarde. Można też wstępnie zabezpieczyć model lakierem wodnym i na to dać lakier bardziej agresywny, ale też i dający twardszą powłokę (np. HardLack czy jakoś tak).
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Witam lakiery do parkietu to dobry pomys³ musze siê rozejrzeæ czy s± kolorowe i czy mo¿na je barwiæ i czym . Ja bia³y model ¼le widzie i mo¿liwe ze przez to rozwali³em mojego fokusa . A mo¿e by³a inna przyczyna bo podejrzewam urwanie p³etwy steru wysoko¶ci . A w poprzednim mailu nie by³o z³o¶ci ale ironia :) Ja z natury nie jestem z³o¶liwy . Marek S
Reply to
Marek S
No i co w tym takiego smiesznego kolego zapytał czym mozna malowac styro wiec ma odpowiedz łacznie z tym czym mozna pokryć a skoro ty zajmujesz sie zabawkami nie modelami to lepiej zmień dział na zabawki.Widać ze nawet nie słyszałes o technice pokrywania styro żywicą czy fornirem -podciągnij sie na naukę nigdy za pózno
Reply to
Marian
Marian napisał(a): ...... a skoro ty zajmujesz sie
Padłem na kolana czytając ten post. Mistrzu! Daj znać, kiedy mogę wstać z klęczek. Niegodnym czytać twoich postów. Wszyscy gówniarze z silniczkami <40ccm do piaskownicy!
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Czesc,
Heheh no wlasnie mam na tyle duzo platow wykonan± ta technik±, ze stac mnie na zart.
Ale jednego faktycznie nie probowalem - pokrywania fornirem burakow.
Marcin
Reply to
goflying