Oklejanie styropianu (płata) fornirem

W archiwum znalazłem tylko to:
jest coś istotnego co mogło by mi pomóc?
Moje wątpliwości budzi utwardzacz TFF - w Modelmaking
jest sprzedawany w innych
proporcjach niż to jest napisane w powyższym watku
Czy ktoś z praktyków mógłby mi podać sprawdzone proporcje ?
dziękuję :)
PMK
PS. przed sekundą puściłbym ten tekst na pl.rec.foto :D
Reply to
PeKlesyk
bardzo fajnie okleja się rdzenie klejem poliuretanowym pieniącym. Wypełnia on dokładnie wszystkie pory w styro. Przed klejeniem smarujemy balsę (lub fornir) cieniutką warstwą kleju, a styropian lekko spryskujemy wodą (np zraszaczem do roślin).
Daje mocną i lekką spoinę
--------- pozdrówka
mRqS
Reply to
mRqS
właśnie dobrnąłem do końca...
piękna rzecz...
czy taki klej (tego typu) występuje w sprzedaży ?
PMK
Reply to
PeKlesyk
Tak klej poliuretanowy pieniacy sie to np. Soudal tylko ten D4/B4.
Reply to
asmykla
znalazłem wczoraj dwa kleje poliuretanowe Den Braven (albo jakoś tak), ale na obydwóch napisane było "szybkoschnący"
czy ten Soudal jest w płynem butelce czy w raczej pastą w tubie do pistoletu ?
PMK
Reply to
PeKlesyk
Sudal D4/B3 jest płynny.Bez problemu w dziale drzewnym w Castorami
Reply to
Roh
byłem w Obi i LeroyMerlin
ale podjade do Castoramy - dziękuję za namiar
PMK
Reply to
PeKlesyk
kupiłem w Praktikerze :D