DRUT OPOROWY do ciecia styropianu

poszukuje drutu oporowego do ciecia styropianu - kotos kiedys sprzedawal
taki drut na allegro ale teraz nie moge3 znalesc - za wszelka pomoc zgory
dziekuje
POZDRAWIA pp
Reply to
PIOTR_P
Powinienem miec gdzies w startch zasobach troche takiego drutu roznej grubosci, jak Ci bardzo zalezy, to moge poszukac, tylko nie wiem, jak to wycenic. :-) Ile tego potrzeba?
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
Użytkownik PIOTR_P napisał:
Idz do najblizszego sklepu z czesciami zamiennymi do urzadzen AGD. Tam kup spirale od zelazka, np 1200W, cena okolo 5 zl. Potem rozwin, np. na jakims drucie lub srubokrecie. UWAGA!! nie rozciagaj, bo bedziesz wycinal elementy o powierzchni falistej :) Pozdrawiam TomaszB
Reply to
TomaszB
Użytkownik PIOTR_P napisał:
Proponuję zakup w sklepie elektrycznym spirali grzejnej (koszt ok. 3-4 zł) i rozwinięcie jej. To nic innego jak drut oporowy. Ja taki stosuję. Pozdrawiam
Zbyszek
Reply to
Zbigniew Janusz
U¿ytkownik "PIOTR_P" snipped-for-privacy@POST.PL napisa³ w wiadomo¶ci news:ckh98u$luj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
W sklepie metalowym gdzie mo¿na dostaæ ( kupiæ ) wszystko kupujê grza³kê - spiralê 400W + trafo 2 x 12 V do halogenów , pod³aczam 80 cm drutu ( bo tyle ma rama ) do 24 V zmiennych i bez ¿adnej regulacji tnê styro ¿e palce lizaæ
Ach - koszt spiali 2,50 z³ brutto
buwi777
Reply to
buwi777
Z glebin modelarni ...
T> Użytkownik PIOTR_P napisał:
T> Idz do najblizszego sklepu z czesciami zamiennymi do urzadzen AGD. Tam T> kup spirale od zelazka, np 1200W, cena okolo 5 zl. T> Potem rozwin, np. na jakims drucie lub srubokrecie. T> UWAGA!! nie rozciagaj, bo bedziesz wycinal elementy o powierzchni T> falistej :) T> Pozdrawiam T> TomaszB
Potwierdziam w 100% Sam szukalem jak blupi takiego drutu, az skrzystalem z podobnej podpowiedzi. Dut po rozwinieci i naciagneciu na ramie jest prosty jak drut i idealnie nadaje sie do ciecia. tylko moj byl na 800W Ale do juz szczegol. MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Witam serdecznie.
Jeśli znasz jakiegoś... pszczelarza ;-) to na pewno ma takiego od razu prostego drutu pod dostatkiem ;-)
Sebastian
Reply to
artmedia2
Napisales 2x12V. Czy sa to 2 trafo 12V w jakis sposob polaczone? Czy jeden 24V?
Marcin
Reply to
Marcin Klimowicz
U¿ytkownik "Marcin Klimowicz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ckmgm4$o49$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Jedno trafo z dwoma uzwojeniami. To nie ma znaczenia czy jedno trafo czy dwa - grunt to 24 V Przy posiadaniu trafa tylko 12V trza drut z grza³ki 800 W lub 1200 W ( drut z 400W grza³ki ma za du¿y opór i za ma³± moc siê uzyskuje - za zimny drut)
buwi777
Reply to
buwi777
najlepszsy do tego jest chyba Kantalowy drucik ;)
----- Original Message ----- From: "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, October 14, 2004 11:56 PM Subject: Re: DRUT OPOROWY do ciecia styropianu
wiadomości
Reply to
Marcin Juraszek
To chyba różne robią, bo mój odziedziczony po ś.p. dziadku, pszczelarzu (na drewnianej szpulce) jest idealny. Fakt, że wyprodukowano go ze 20 lat temu albo i lepiej, więc może to nie jest prawdziwy drut pszczlearski? Wiadomo, jak to kiedyś bywało...
Reply to
artmedia2WYTNIJTO
TAkowy drut mozna kupic w wielu grubosciach i n a metry w sklepach specjalizujacych sie w technice grzewczeej ( ogrzewanie podlogowe ) po niecale 1zl/metr .Ja uzywam 0.30mm a max jego temp to 1000stopni..wiec tak latwo sie nie przepala.....powierzchnia ciecia jest idealna a drut prowadzi sie jak po masle. ....Wychodzi znacznie taniej niz spirale no i kupujesz ile chcesz w 1 kawalku, choc material pewnie ten sam...jakis chromo-nikiel
Reply to
Rapier