DRUT OPOROWY do ciecia styropianu

poszukuje drutu oporowego do ciecia styropianu - kotos kiedys sprzedawal taki drut na allegro ale teraz nie moge3 znalesc - za wszelka pomoc zgory dziekuje

POZDRAWIA pp

Reply to
PIOTR_P

Witam,

Powinienem miec gdzies w startch zasobach troche takiego drutu roznej grubosci, jak Ci bardzo zalezy, to moge poszukac, tylko nie wiem, jak to wycenic. :-) Ile tego potrzeba?

Pozdrawiam,

Szymon

Reply to
Szymon_Shaggy

Użytkownik PIOTR_P napisał:

Idz do najblizszego sklepu z czesciami zamiennymi do urzadzen AGD. Tam kup spirale od zelazka, np 1200W, cena okolo 5 zl. Potem rozwin, np. na jakims drucie lub srubokrecie. UWAGA!! nie rozciagaj, bo bedziesz wycinal elementy o powierzchni falistej :) Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB

Użytkownik PIOTR_P napisał:

Proponuję zakup w sklepie elektrycznym spirali grzejnej (koszt ok. 3-4 zł) i rozwinięcie jej. To nic innego jak drut oporowy. Ja taki stosuję. Pozdrawiam

Zbyszek

Reply to
Zbigniew Janusz

Z glebin modelarni ...

T> Użytkownik PIOTR_P napisał:

T> Idz do najblizszego sklepu z czesciami zamiennymi do urzadzen AGD. Tam T> kup spirale od zelazka, np 1200W, cena okolo 5 zl. T> Potem rozwin, np. na jakims drucie lub srubokrecie. T> UWAGA!! nie rozciagaj, bo bedziesz wycinal elementy o powierzchni T> falistej :) T> Pozdrawiam T> TomaszB

Potwierdziam w 100% Sam szukalem jak blupi takiego drutu, az skrzystalem z podobnej podpowiedzi. Dut po rozwinieci i naciagneciu na ramie jest prosty jak drut i idealnie nadaje sie do ciecia. tylko moj byl na 800W Ale do juz szczegol. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam serdecznie.

Jeśli znasz jakiegoś... pszczelarza ;-) to na pewno ma takiego od razu prostego drutu pod dostatkiem ;-)

Sebastian

Reply to
artmedia2
Reply to
Marcin Klimowicz

najlepszsy do tego jest chyba Kantalowy drucik ;)

----- Original Message ----- From: "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, October 14, 2004 11:56 PM Subject: Re: DRUT OPOROWY do ciecia styropianu

wiadomości

Reply to
Marcin Juraszek

To chyba różne robią, bo mój odziedziczony po ś.p. dziadku, pszczelarzu (na drewnianej szpulce) jest idealny. Fakt, że wyprodukowano go ze 20 lat temu albo i lepiej, więc może to nie jest prawdziwy drut pszczlearski? Wiadomo, jak to kiedyś bywało...

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

TAkowy drut mozna kupic w wielu grubosciach i n a metry w sklepach specjalizujacych sie w technice grzewczeej ( ogrzewanie podlogowe ) po niecale

1zl/metr .Ja uzywam 0.30mm a max jego temp to 1000stopni..wiec tak latwo sie nie przepala.....powierzchnia ciecia jest idealna a drut prowadzi sie jak po masle. ....Wychodzi znacznie taniej niz spirale no i kupujesz ile chcesz w 1 kawalku, choc material pewnie ten sam...jakis chromo-nikiel
Reply to
Rapier