Serwa liniowe a nie obrotowe

Czy produkuje (sprzedaje) sie jeszcze serwa o przesuwie liniowym.
Chodi mi o takie serwa jaki kiedys byly produkowane do Varioprop'a itp.
Gustaf
Reply to
Bochynski, Janusz
Użytkownik Bochynski, Janusz napisał:
Widzałem takie do mikro rc ważyły coś koło 2 g ,wygogluj "mikro Rc" i "indoor rc" większych chyba sie już nie robi.
Reply to
eeemil
Witam Mo¿e co¶ takiego:
prezesik
Dziekuje za pomoc. Szczerze mowiac to ja szukam takich "prawdziwych" serw, a te:
sa raczej do "popierdu³ek" (bez obrazy dla popierdulek i ich w³a¶cicieli).
kiedys (czyli ok 20 lat temu) innych niz liniowych serw prawie nie bylo. a teraz kicha :( chodzi mi o doklade przelozenie wychylenia drazka w nadajniku na ruch serwomechanizmu. obrotowe serwa tego nie zapewniaj±.
Pozdrawiam
-----Original Message----- From: prezesik [mailto: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl] Posted At: Monday, May 09, 2005 4:34 PM Posted To: modelarstwo Conversation: Serwa liniowe a nie obrotowe Subject: Re: Serwa liniowe a nie obrotowe
Witam Mo¿e co¶ takiego:
Bochynski, Janusz
Takie serwa robi tylko WES - Technik.

Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
U¿ytkownik "Bochynski, Janusz" napisa³ w wiadomo¶ci ..........> a teraz kicha :(
Dam sobie glowe uciac, ze widzialem w sieci adaptery do serw, zapewniajacych "konwersje" serwa obrotowego na takie z ruchem liniowym.
O! google rzadzi "servo conversion linear"
kojot
Dzieki !! Widze swiatelko w tunelu, dobre i to.
-----Original Message----- From: kojot [mailto: snipped-for-privacy@post.xxx.pl] Posted At: Monday, May 09, 2005 5:29 PM Posted To: modelarstwo Conversation: Serwa liniowe a nie obrotowe Subject: Re: Serwa liniowe a nie obrotowe
12$
Bochynski, Janusz
liniowe - w sensie nie prowadzenia do po osi bo to wiadomo, tylko przelozenia ruchu drazka na pozycje serwa
Tomek
Reply to
tomm
przepraszam, dopiero teraz zaladowl mi sie drugi obrazek obok z ktorego wynika, ze przelozenie jest liniowe czyli prawidlowo
Tomek
Reply to
tomm
Witam,
Teoretycznie serwa obrotowe dokladnie oddaja wychylenia drazka ;) Chyba ze masz liniowe drazki (suwaki) w aparaturze
Pozdrowienia, Marek
Reply to
Marek
U¿ytkownik "Bochynski, Janusz" snipped-for-privacy@domdata.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@mailserver.domdata.depfa-it.co m...
A tak , swoja droga , to dlaczego sie ich nie produkuje? Przeciez to swietna sprawa, a tak zawsze te talezyki, a popychacze i tak zawsze liniowo chodza, strange...

Reply to
tomla
nie wiem czy patrzyles ale udzwig jest okolo 200 gramow. to troche za malo ;)
jacek
Reply to
Jacek