modelarskie - serwa GWS w Wrocławiu?

Witam
Przepraszam za tak banalne pytanie, ale
niestety dziś mam nawał pracy i nie mam
czasu przeszukiwać archiwum a jutro wyjeżdżam
własnie do Wrocławia. W związku z tym proszę
o informacje gdzie we Wrocławiu zrobię zakupy
jeżeli chodzi o RC lotnicze dla depronków?
Głównie chodzi mi o serwa GWS, przekładnie
itp. :). Z góry dziękuje za odpowiedz i jeszcze
raz przepraszam za pytanie które wiem że było zadawane
kilka razy.
Pozdrawiam
Darek
Reply to
Predator

Użytkownik "Predator" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:clnf87$c39$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Robert
Witam,
Serwa u mnie - wysyłkowo.
Pozdrawiam, Marcin Sommer

Marcin Sommer
Sklep na Pl. Św. Macieja radze omijać z daleka - ceny bardzo wysokie, nawet 40% drożej jak w innych polskich sklepach. Ale szanse że wydasz tam kase, nawet przepłacając 40 % sa znikome, bo co się wejdzie do sklepu po jakąś pierdołe, to zawsze jest odpowiedź "Właśnie był klijent i wykupił wszystko" :) O zakupie najpopularniejszych śmigieł do 2,5ccm można zapomnieć, już od 2 lat jakoś tam ich nie widziałem. innych też nie :) Jednym słowem ten sklep to wielka nędza. Niedzwiedz100
Reply to
Niedzwiedz100