Modelarskie sklepy w Koszalinie.

Szukam wszelkich namiarów na sklepy w Koszalinie,czy ktoś może mi w tym
pomóc?.Z góry dzięki.
Reply to
Mariusz
Byæ mo¿e twój serwer newsów zgubi³ jakie¶ posty, wiêc na wszelki wypadek informujê, ¿e na Twoje poprzednie pytanie, jeden z kolegów odpowiedzia³ tym linkiem:

Robert 'Heyoan' Gadomski
Dzięki za link lecz sprawdzałem te adresy lecz nikt nie potrafił potwierdzić tych adresów,może ktoś z Koszalina zna aktualne namiary lub może sprawdzić czy te sklepy dalej istnieją?. Dzięki.
Reply to
centrumf
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisa³ w wiadomoœci news:cc0pe2$82a$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
nie wiem czy pytanie aktualne ale co tam :) z tego co sie orientuje to na traugutta do juz nie ma modelarskiego a ten na poltawskiej chyba nie ma modeli RC ale dokladnie nie pamietam :] pozdr ObCy
Reply to
ObCy