[RC] Sklepy modelarskie w Niemczech

Witam,
Pytanie g³ównie do kolegów z Niemiec oraz tych którzy tam kupowali modele.
Chodzi mi konkretnie o co¶ w stylu Taxi III E Graupnera czyli trenerek,
elektryk, ok 1.5kg.
Ceny w sklepach niemieckich s± ni¿sze ni¿ u nas (w porównaniu do np.
, a samych sklepów sporo.
Który sklep wybraæ?
Akurat mam to szczê¶cie, ¿e mam znajomych we Frankfurcie, a ¿ona je¼dzi tam
s³u¿bowo 2 razy w miesi±cu, wiêc odpada koszt przesy³ki do Polski.
Jakie sklepy s± warte polecenia ?
Na stronie Piotra
jest mnóstwo linków do sklepów, ale które
z nich polecacie ?
Pozdrawiam,
Adam
Reply to
Adam Niedzwiadek
Witaj
Z osobistych doswiadczen:

Alex
Reply to
rcflight
Witam,
po raz kolejny przewija siê Hollein... Chyba w³a¶nie tam zostawiê trochê EUR... Tylko jako¶ nie widzê tam mo¿liwo¶ci p³acenia om-line kart±. A jak jest z kosztami przesy³ek na terenie Niemiec ?
Adam
Reply to
invalid unparseable
Z tego co widac na stronie (jestem teraz w Wawier a katalog mam w Berlinie) to:
Do wartosci przesylki 250 euro placisz 5,70 euro porto, powyzej porto za darmo. jesli przesylka ponadwymiarowa to przy dlugosci 120-175cm 5,8 euro doplaty, przy przesylce dlugosci 175-200cm 15 euro, powyzej normalna doplata wynosi 23 euro z czego Hoellein przejmuje czesc, tak ze klient doplaca tylko 15 euro Wiadomosci ze strony internetowej, oryginalny tekst masz ponizej
Pozdrawiam i zycze udanych zakupow
Alex
Kein Mindestauftragswert, kein Mindermengenzuschlag. Portokosten Inland pauschal 5.70 € bis zu einem Warenwert von 250.00 €. Keine Verpackungskosten! Sie zahlen nur das Porto! Ab 250.00 € Auftragswert portofreie Lieferung!*
Aufpreis Sperrgut klein (Länge 120cm-175cm): 5.80 €, Aufpreis Sperrgut groß (Länge 175cm-200cm): 15.00 € (Großes Sperrgut kostet uns 23.30 €, wir übernehmen davon 8.20 € und berechnen nur 15.00 €)
Reply to
rcflight