Sklepy modelarskie RC w Poznaniu

Witam Sa takowe w Poznaniu? Chodzi mi głownie o asortyment serwomechanizmów.
Pozdrawiam Stanisław Marcinkowski

Witam Na pewno jest jeden na ul Łukaszewicza Mają samochody RC
pozdrawiam Roman Skokowski Poznań

===============================...tak, na Łukaszewicza i to wszystko w półmilionowym Mieście . SIC !!!
Poznań 60-726, Łukaszewicza 16 tel./fax: (61) 866 60 07 Godziny otwarcia: pon. - pt.: 10.00 - 18.00 sobota: 10.00 - 14.00
http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?d=katalog&k_id 1
I w Suchym Lesie Ikar, www.rc-ikar.pl
Pozdrawiam Krzysztof
a ja szukam osób , które pomoga mi złożyć prosty motoszybowiec.. moze easy star'a..
moje gg 8106799