sklepy modelarskie we wroclawiu

Witam wszystkich!
Czy mozecie mi pomoc i powiedziec gdzie sa jakies sklepy modelarskie we
wroclawiu?
Znam tylko jeden w domu towarowy "Podwale", ale to jest skladnica
harcerska, a ja bym potrzebowal sklep modelarski z prawdziwego zdarzenia.
Pozdrawiam
Wojtek
Reply to
Wojtek Lizakowski
No tu musisz podjechac prawie 100km na polnocny wschod - do Odolanowa kolo Ostrowa Wlkp ;o) Bardzo czesto podjezdzaja tu auta na wroclawskich blaszkach ;oD
Reply to
sector
Witam! U¿ytkownik "Wojtek Lizakowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:civ94f$3g2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... Zamów wagon m³otków i wybij sobie z g³owy "sklep modelarski z prawdziwego zdarzenia" we Wroc³awiu. Je¶li jednak siê bardzo upierasz to:
Mariusz.
Reply to
Mariusz
Dzikie za info, pytam sie bo znudzilo mi sie zaopatrywanie w poznaniu, musze obejrzec te sklepy:) pozdrawiam Wojtek
Reply to
Wojtek Lizakowski
Naprawde polecam zainteresowac sie sklepem kolo Ostrowa!

Niedawno bedac we Wroclawiu pzreszedlem sie po sklepach modelarskich i .... marnosc nad marnosciami w porownaniu do tego ;o)
Reply to
sector
Witam! U¿ytkownik "Wojtek Lizakowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:civk3p$c39$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Obejrzeæ zawsze mo¿esz. Kupiæ w nich te¿ wszystko mo¿esz, ale w wiêkszo¶ci na zamówienie. Czy nie lepiej wiêc od razu zaopatrzyæ siê u ¼ród³a? Tyle samo czasu Ci zajmie, ale o wiele taniej. Ja te¿ nie lubiê zaopatrywaæ siê w necie bo nie ma to jak obejrzeæ towar bezpo¶rednio. Pozdrawiam Mariusz.
Reply to
Mariusz
Witam,
znaki zapytania zamiast zdjec sprzedawanego towaru i bardzo, ale to bardzo skromny opis artykulow, nie wspominajac, ze takowego czasem w ogole brak. Nawigacja po sklepie koszmarna, polowy rzeczy w okienku nie mozna w ogole przeczytac, bo sie nazwy nie mieszcza w ramce. I po co tyle kategorii, jak niektore "polki w sklepie" sa zupelnie puste.
Moim zdaniem to jest (i uwazam, ze bedzie, bo wciaz sie rozwija) porzadny sklep modelarski:
Sklep zarowno internetowy, jak i w formie "fizycznej" - na 2. pietrze DH Renoma przy ul. Podwale (gwoli wyjasnienia). Na stronie www wyrazne zdjecia i obszerne opisy (choc czasem z bledami). A tak wlasciwie to cholera mnie juz bierze, jak nie czytacie postow. Juz tyle razy bylo o sklepach we Wroclawiu (sam niedawno zrobilem wywod dot. wyzej wymienionego sklepu), czy o "Radijo Kontrol".
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
"fizycznej" -
Mowilem o fizycznym sklepie, a nie internetowym. Adres podalem, zeby pokazac o ktory chodzi. Wchodzac FIZYCZNIE do sklepu mysle, ze zmienil bys zdanie. Zwlaszcza w porownaniuz tymi we Wroclawiu.
Reply to
sector
Witam ponownie,
No widzialem ich "mozliwosci" na zlotach w Olesnicy i przyznam, ze byli conajmniej niezle zaopatrzeni. Juz u nich kupowalem silnik, akcesoria i nawet z kubik ( :-) ) balsy i drogo nie jest. Ale to wszystko bylo na zlotach, wiec zakupy przypadkowe. Aczkolwiek uwazam, ze sklep internetowy powinien byc jakas wizytowka, a ta mnie troche zniechecila. Juz bardziej odpowiadaly mi cenniki w tabelach zrobione w Wordzie, o ktorych otrzymanie trzeba bylo pisac maila... Stare czasy
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
Niedlugo bedzie znacznie lepiej jelsi chodzi o internet ;o))
Reply to
sector