Co to za silnik?

http://www.allegro.pl/item352957299_silnik_bambino_0_5ccm_stan_bdb_z_1911roku_.html
I z którego roku rzeczywiście on jest?
Dzięki
--
Lukasz

Z 1911 raczej na pewno nie. Według - Dziulak, Flach Witkowski "Budujemuy silniki do modeli latających" LPŻ 1953, mamy: 1941 - nie udane próby skonstruowania modelarskiego silnika diesla w Szwecji. 1943 - pierwszy modelarski silnik saozapłonowy Dyno I, skonstruowany został w Szwajcarii. (pojemnośc 2,04 ccm, moc 0,09 KM przy 7500 obr/min)
Pamietam niemieckie (NRD) silniczki Bambino z lat 60-tych, czy to te same co na Allegro, nie wiem.
Pozdrowienia PP

PS Firma Krick, na którą powołuję się sprzedający, powstała w 1954 roku, według danych na stronie firmy.

Dzięki. Czyli tak, jak myslałem, pewnie będzie to 1971. Też nieźle.
--
Lukasz