co to jest sanwa RD6000 i 6000 super

Witam
Niestety jetem pocz±tkuj±cy i trochê gubiê siê w opisach aparatur. Czy SANWA
RD 6000 i SANWA RD6000 SUPER to jedna i ta sama aparatura ? Widzia³em te¿
VG6000 ale to chyba co¶ innego. Mój problem wzi±³ siê z allegro, czy te 2
aukcje odnosz± siê do tych samych nadajników :
SANWA RD 6000 OKAZJA (numer 72757291) ]
oraz
RD 6000 SUPER (numer 73511588) ]
Gdyby jeszcze kto¶ podpowiedzia³ mi czy te aparatury nadaj± sie do
sterowania ¶mig³owcami (obs³uguja tarcze 120 stopni) to by³o by super.
Pozdrawiam MArek.
Reply to
Marek B
To radio nadaje sie do śmigłowców jednak jesli moge coś zasugerować to lepiej poszukaj RD8000 ma bardziej rozbudowany program Heli
AdamG HeliRC
Reply to
adamg
Witam
[ciach]
Dziêki za odpowiedz, niestety RD8000 to ju¿ inna cena :( Rozumiem ¿e RD6000 i RD6000 SUPER to jedno i to samo
Pozdrawiam MArek
Reply to
Totylkoja
Nie to samo. Jest jeszcze wresja SPORT (o ile dobrze pamietam). Poszukaj specyfikacji i zagladnij do archiwum grupy. Kiedys chyba o tym pisalem (nawet nie raz).
Pzdr.
Reply to
Szymon_Shaggy