Szukam chętnych do pomocy

Witajcie, jak pewnie niektórzy zauważyli na mojej stronie od pewnego czasu się nic nie dzieje. Jest to skutek prac nad nową wersją strony którą można zobaczyć pod adresem

ż mam ograniczone moce przerobowe poszukuję chetnych do pomocy przy przeprowadzce. Jako nagrodę za pracę mogę zaoferować jedynie oklaski i dozgonną wdzięczność potomnych ;-) Zapraszam do współpracy.

Reply to
Teos

Z glebin modelarni ...

Hej Teos Amatorsko zajmuje sie budowa ston WWW. Jestem adminostratorem sporego serwisu Wrszawskiej firmy szkoleniowej. Wiec doswiadczenie jako takie mam. Jezeli dalej potrzebujesz pomocy wal jak w dym.

Marcin

T> Witajcie, T> jak pewnie niektórzy zauważyli na mojej stronie od pewnego czasu się T> nic nie dzieje. Jest to skutek prac nad nową wersją strony którą można T> zobaczyć pod adresem

Ponieważ mam ograniczone moce przerobowe poszukuję chetnych do pomocy T> przy przeprowadzce. Jako nagrodę za pracę mogę zaoferować jedynie oklaski T> i dozgonną wdzięczność potomnych ;-) T> Zapraszam do współpracy.

T> -- T> Pozdrowienia, T> Teos mailto:t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl T> Moje hobby:

Marciu11 - Viper

Użytkownik "Teos" <t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Witam

Chętnię pomogę :)

Pozdrawiam z Góry Żar

Widok z kamery na Międzybrodzie (zbocze koło Szkoły Szybowcowej) http://212.160.95.231/image.shtml

Reply to
Damianos

Witam. Z okazji dzisiejszych Andrzejek wszystkim Andrzeją najserdeczniejsze życzenia imieninowe składa Andrzej B.

Pozdrowienia z Krakowa Moja strona

A.Bodzioch