Nowe na stronie RC

Nowe na stronie
Latanie zimą?
Jako, że zima za pasem, pomyślałem aby sięgnąć po raz "setny" do
nieocenionej książki W Schiera - ABC Miniaturowego lotnictwa.
Szukałem i znalazłem - WICHEREK ZIMOWY. Myślę, że może to być pomysł na
latanie zimą. Sam mam taki zamiar, bo szkoda odkładać PRIMĘ do kąta.
Zachęcam wszystkich modelarzy - właścicieli Wicherków i nie tylko - do
przerobienia podwozia na narty. To dopiero będzie zabawa! Zapraszam do
działu "Artykuły".
Plany...
A, i jeszcze jedna wiadomość. W dziale "Plany" dodałem plany PRIMY zapisane
pod CorelDraw'a w wersji 9 - myślę, że będą to plany łatwiejsze do odczytu i
wydruku niż sporządzone w mało popularnym formacie AutoCad'a.
Pozdrawiam
Alehar
Zapraszam na moja strone RC:

alehar