Hornet 2, Eco 8 - tuning, Pilotaż heli cz.1 na www.epheli.pl

Nowe artykuły na

- Tuning w ECO 8
- Hornet 2 - prezentacja
- Kurs pilotażu heli - cz.1 plus film instruktażowy
Zapraszamy
epheli.pl
Reply to
Michalm
Cześć mam błędy nie moge oglądać waszej strony zwłaszacza linków NEW itp ??? wywala: Błąd wystąpił błąd w czasie wykonywania. wiersz 158 brak zakończenia stałej znakowej.
Reply to
Janusz S.`Jasmin
Pracujemy nad tym , niestey mamy pewne braki w wiedzy programistycznej, ale to sie daje ominac wystarczy wyłaczyć tryb debugowania w przegladarce, mam nadzieje ze szybko uda nam sie usunac ten problem.
Pozdrawiam,
Michal
Reply to
Michalm