[RC] Dlaczego zimą wieje :(

Witam !

Mimo zimna na dworze prawie co tydzień latam. Nawet to fajne - start i lądowanie na śniegu. Tylko kurde czemu bez przerwy tak wieje!!! Toż to nie jest latanie tylko ciągła walka z wiatrem :( Samolot skacze jak korek na falach... Nie zna ktoś jakiegoś skutecznego zaklęcia na wiatr ?

Reply to
Piotr Konopka

Użytkownik "Piotr Konopka" <cad_wytnij snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...

Wejdz na pl.rec.windsurfing albo kiteforum.pl to poznasz inne zdanie na temat wiatru i jego czestotliwosci;)

Reply to
eDwin

Albo pojedź polatać na zboczu i stój i czekaj na podmuch wietru ;-)

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Wiem, wiem - muszę sobie zrobic inny model na taką pogodę... Tak mi się tylko od rana zebrało na narzekanie, jak zobaczyłem co wiatr robi z drzewami za oknem... I tak idę latać :)

Reply to
Piotr Konopka