Latanie - co na początek?

Witam
Jestem kompletnym nowicjuszem, choć Wasze wypowiedzi jak i opisy latania i
"łapania kretów" czytam w ypiekami na twarzy :)
Bardzo chciałbym zacząć - co proponujecie na początek? Super by było jesli
będzie miało śmigło(aliwo czy elektyk?) - tak zeby móc w miarę
bezboleśnie(dla portfela :-)) poćwiczyć i przeżyć finansowo kilka
kastastrof. Gdzie o tym poczytać więcej? Gdzie robić zakupy - polskie sklepy
internetowe?... Jakieś gotowe modele ? :)
Dziękuje za wyrozumiałość ...
Oj, pytań mam wiele - to musi być coś niesamowitego tak polatać .... :)
Pozdrawiam Was serdecznie
Przemek (z gorączką :)
Reply to
Przemek
Daniel ('tygrysek','amin')
http://158.75.63.35/ snipped-for-privacy@n.o.s.p.a.m.wp.pl
Reply to
tygrysek
Wyrozumialosc??? Z kims mnie pomyliles. Ale jako ze musze sie odzwyczajac od bocznicy (to przez Alexa - co on wie o wychowywaniu mlodych???;-)), zapraszam cie na
polecam tekst prm dla poczatkujacych
Reply to
Krzysztof J. Choroszko