Latanie na lądowisku Raków

Uwaga, Osoby nie posiadające odpowiedniego zezwolenia na wjazd na teren lądowska, a także nieprzestrzegające podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas lotów będą zmuszane do opuszczenia terenu lądowiska.Używanie roztrojonych aparatur,modeli nie nadających sie do latania przez modelarzy ignorantów stanowi duże zagrożenie dla znajdujących się tam osób i przyczynia się do powodowania kraks powodujących duże straty materialne. Sławomir Kleczyk

Reply to
Pułkownik

Nie wiem nawet gdzie znajduje sie to lotnisko, tym bardziej mnie tam nie bylo... Moze dokladniej o co chodzi? :-]

Reply to
Doman

Użytkownik Pułkownik napisał:

przepraszam za glupie pytanie... ale kto i jak bedzie sprawdzal zestrojenie aparatur? nie zebym zamierzal sie tam wybrac... na razie nawet nie mam z czym

Reply to
AlexY

Ale się chłopie wysiliłeś.Chyba Ci ta łódź bagienna świat przysłoniła.Jak będziesz na etapie latania modelem wartości kilku tys. zł to się odezwij.Jak na razie to wychodzą kompleksy.Nie wiesz o co chodzi i piszesz bzdury.Kup sobie mapę to znajdziesz lotnisko i nie będziesz zadawał głupich pytań. Dnia Sun, 24 Apr 2005 23:51:03 +0200, Doman snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisał:

Reply to
Pułkownik

A teraz mądralo przeczytaj sobie co sam napisałeś.Skoro potrafisz wytykać błędy innym,to sam najpierw pisz poprawnie frajerze!!! Pragnę zapytać co to jest czytelońć?

Specjalnie to sprawdzalem pod tym kontem(czytelonci strony) u ok 4-6 osob Dnia Sun, 24 Apr 2005 23:51:03 +0200, Doman snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisał:

Reply to
Pułkownik

Pułkownik napisał(a):

Sławek wyluzuj, koledze chodziło o to, że twój program pocztowy koduje polskie w innym standardzie, niż ISO-8859-2 i u nas wychodzi tekst nieczytelny.

Pozdro (>Gmeracz

Reply to
Gmeracz

Napisz gdzie to lotnisko jest. Co Ci szkodzi. Jakies mapy mam kazesz brac a czy ta nazwa to miejscowosc czy moze dzielnica a moze zwyczajowa nazwa - wiesz tu piszesz do wszystkich i do mnie tez. Aby przypadkiem taki ignorant jak ja co ma aparature za czesc opisywanego smiglowca co spadl sie nie zblizal - bo jak mam sprawdzic i miec pewnosc ze moja aparatura nie "sieje" po sasiednich kanalach. Co prawda kiedys na zawodach bez skanerow sobie jakos radzono i analizatorow widm (zastanawia mnie widmo fali radiowej ale nie chce mi sie analizowac) ale to bylo dawno.

Armand

Reply to
Armand Olejko

Użytkownik "Gmeracz" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...

Cześć, to jest kodowanie Unicode (UTF-8) już poznaje po krzaczkach jak widzę. I co tu jeszcze powiedzieć lepiej nic bo chyba nasz kolega rozbił coś drogiego i to nie za swoją przyczyną. Pozdrawiam Andreas PS. Pozdrawiam też serdecznie coraz bardziej aktywnego weterana grupy "Gmeracza", to ja Andrzej Grodzki maskuje się pod różnymi pseudonimami.

Reply to
Andrzej

Nie dosc ze krzakami walisz, krzyczysz na wszystkich i nie umiesz poprawnie cytowac to jeszcze na glupie pytania nie odpowiadasz? Tez mi pulkownik...

Po czytaniu tach postow jak Twoje to mi sie odechciewa latac modelami o "wartosci kilku tys.".

Piszesz o kompleksach, na czym polega Twoj problem?

Nie wiem o co chodzi, czemu nie wyjasnisz? Skoro pytanie o wyjasnienie jest dla Ciebie bzdura, to moje gratulacje, wygrales bilet do szkoly.

Jestem zbyt leniwy by sprawdzic na mapie, zreszta juz mi sie odechcialo dociekac o co chodzi. Chyba tez pomyliles grupy, zapraszam na np. pl.rec.ogloszenia.

Pozdrawiam i zycze by Twoje problemy szybko sie rozwialy, a cisnienie wrocilo do normy.

Reply to
Doman

Najpierw mialem sie zapytac do kogo to piszesz, ale zauwazylem to:

Widac ladnie sie bawisz.

Jakie wytykane bledy, o co Ci chodzi?! Monitor masz zapluty czy jak? Oj widac ze albo Ci sie cos pochrzanilo, albo totalnie odpieprzylo. Tak czy siak za poziom ktory prezentujesz to Ty jestes wymienionym przez siebie "frajerem".

Wszyscy marudza na pisownie niektorych osob - co jest czasem straszne - ale poziom jaki reprezentuje ten Kolega(Pulkownik) jest co najmniej zalamujacy... juz wole czytac wypociny jakis analfabetow niz takie posty.

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Użytkownik "Pułkownik" snipped-for-privacy@radiohobby.pl napisał w wiadomości news:op.spszlkrf8ae62r@att-7l2w8ohk3ea...

Wow, macie tam na lotnisku przenośny analizator widma mierzący zniekształcenia wskrośne, interferencyjne, intermodulacyjne, itd, oraz klatkę Faradaya, by kogoś niechcący niesprawiedliwie nie wyrzuć. Czy też każdy modelarz ma sobie we własnym zakresie kupić i pomierzyć? Faktem jest że ignorantów to nie brakuje, ale jeśli ten post miałby być otbierany serio to chyba nie ta forma. Inaczej wzbudza dziwne odczucia.

Pozdrawiam i życzę by były to ostatnie szkody w tym sezonie. Ukłony, KiT

Reply to
Kit

Nie wiem, zle czytales czy posty Ci sie pomylily ze tak zareagowales w pozniejszych dodanych odpowiedziach.

Tak czy siak, nalegam bys wyjasnil co sie stalo, przeciez po cos i przez cos te zasady zostaly zmienione. Moje pytanie tyczy sie nie zasad(ktore sa oczywiste i powiedzalbym "rygorystyczne acz sluszne"), lecz przyczyny ich zmieniania - jakis wypadek, stad pytanie: "Moze dokladniej o co chodzi? :-]", moze powiesz co sie takiego wydarzylo? Nadal glupie pytanie, czy moze interpretacja czytajacego byla zla?

Reply to
Doman

Nooo Przy tak wysoko postawionej poprzeczce po nastepna aparature zglosze sie do NASA :D:D:D A model to zrobie z samych wlokien weglowych i kevlaru, a najlepiej tez zglosze sie do NASA z pytaniem o najnowoczesniejsze trendy obowiazujace w materialach konstrukcyjnych... Pozdrawiam Grzesiek

Reply to
Grzegorz Wiernik

+

Teraz sa 2 mozliwosci, albo pomysliles posty(przez co mnie sie dostalo a nie komus innemu), albo piszesz totalne bzdury.

I tak, w przypadku pierwszym, to nie ja napisalem: "[...]a ty przestan uzywac polskich czcionek, bo co poniektorym 'krzaczki' wychodza.

jaca" , chyba ze chodzi Ci o cos innego, napisz prosze o co w takim razie.

W drugim przypadku, powiedz co takiego napisalem(jakos nic nie widze, bo tylko jeden krotki tekst napisalem na ktory juz odpowiedziales), jakie bledy innym wytykalem(rozumiem ze Tobie - jakie)? I napisz co to za slowo "czytelońć" bo ja go nie znam i nigdy nie napisalem(problem masz z kodowaniem).

I jesli przypadek drugi to zdanie ode mnie: Piszac tak prezentujesz bardzo niski poziom... juz wole czytac analfabetow niz takie cos z obelgami... szczegolnie od starszej osoby ktorej nic nie zrobilem(obrazilem) :-/

P.S.: Zmien sobie kodowanie na Europa Srodkowa ISO(ISO-8859-2). P.S.2: I powiedz gdzie jest to lotnisko...

Reply to
Doman

Andrzej napisał(a):

No aktywny, bo jeszcze nigdzie nie wyjechałem na polatanie paralotnią, ale juz niedługo ;)))

Pozdro (>Gmeracz

Reply to
Gmeracz

Czasem chce i moge polatac gdzies indziej niz na "moich ugorach". To miejsce po wystepie Pulkownika bede omijal z daleka (powinno to ucieszyc Pulkownika) Bez wzgledu na to jak i czym latam i jakie mam ubezpieczenie.

Armand

Reply to
Armand Olejko

Ja też, mam za tanią aparaturę :) KiT

Reply to
Kit

Witam. To może ja się przyłączę... Ponieważ jestem tu nowy, nie zamierzam komentować tego wątku. Lecz chciałbym pomóc - lotnisko modelarskie Raków Wielki znajduje się rzeczywiście pod Wrocławiem. Dokładny opis dojazdu znajduje się pod adresem:

Bartek

Użytkownik Kit napisał:

i ja sie musze przylaczyc.. mam skrzydlo ze styropianu.. i... o zgrozo... nie zlozone!

Reply to
AlexY