Latanie na l膮dowisku Rak贸w

Uwaga, Osoby nie posiadaj膮ce odpowiedniego zezwolenia na wjazd na teren l膮dowska, a tak偶e nieprzestrzegaj膮ce podstawowych zasad bezpiecze艅stwa podczas
lot贸w b臋d膮 zmuszane do opuszczenia terenu l膮dowiska.U偶ywanie roztrojonych aparatur,modeli nie nadaj膮cych sie do latania przez modelarzy ignorant贸w stanowi du偶e zagro偶enie dla znajduj膮cych si臋 tam os贸b i przyczynia si臋 do powodowania kraks powoduj膮cych du偶e straty materialne. S艂awomir Kleczyk

Nie wiem nawet gdzie znajduje sie to lotnisko, tym bardziej mnie tam nie bylo... Moze dokladniej o co chodzi? :-]
--
| _ | Mariusz 'Doman' Doma艅ski
_|___(v)___|_
Ale si脛聶 ch墓聜opie wysili墓聜e墓聸.Chyba Ci ta 墓聜膫艂d墓艧 bagienna 墓聸wiat przys墓聜oni墓聜a.Jak b脛聶dziesz na etapie latania modelem warto墓聸ci kilku tys. z墓聜 to si脛聶 odezwij.Jak na razie to wychodz脛聟 kompleksy.Nie wiesz o co chodzi i piszesz bzdury.Kup sobie map脛聶 to znajdziesz lotnisko i nie b脛聶dziesz zadawa墓聜 g墓聜upich pyta墓聞. Dnia Sun, 24 Apr 2005 23:51:03 +0200, Doman

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2 /

no we wroclawiu jest lotnisko zwane 'rakow'. ale zapewne nie o to lotnisko wam chodzi. a ty przestan uzywac polskich czcionek, bo co poniektorym 'krzaczki' wychodza.
jaca

Nie dosc ze krzakami walisz, krzyczysz na wszystkich i nie umiesz poprawnie cytowac to jeszcze na glupie pytania nie odpowiadasz? Tez mi pulkownik...
Po czytaniu tach postow jak Twoje to mi sie odechciewa latac modelami o "wartosci kilku tys.".
Piszesz o kompleksach, na czym polega Twoj problem?
Nie wiem o co chodzi, czemu nie wyjasnisz? Skoro pytanie o wyjasnienie jest dla Ciebie bzdura, to moje gratulacje, wygrales bilet do szkoly.
Jestem zbyt leniwy by sprawdzic na mapie, zreszta juz mi sie odechcialo dociekac o co chodzi. Chyba tez pomyliles grupy, zapraszam na np. pl.rec.ogloszenia.
Pozdrawiam i zycze by Twoje problemy szybko sie rozwialy, a cisnienie wrocilo do normy.
--
| _ | Mariusz 'Doman' Doma艅ski
_|___(v)___|_
A teraz m膮dralo przeczytaj sobie co sam napisa艂e艣.Skoro potrafisz wytyka膰 b艂臋dy innym,to sam najpierw pisz poprawnie frajerze!!! Pragn臋 zapyta膰 co to jest czytelo艅膰?
Specjalnie to sprawdzalem pod tym kontem(czytelonci strony) u ok 4-6 osob
napisa艂:
Pu艂kownik napisa艂(a):

S艂awek wyluzuj, koledze chodzi艂o o to, 偶e tw贸j program pocztowy koduje polskie w innym standardzie, ni偶 ISO-8859-2 i u nas wychodzi tekst nieczytelny.
Pozdro (>Gmeracz

Cze艣膰, to jest kodowanie Unicode (UTF-8) ju偶 poznaje po krzaczkach jak widz臋. I co tu jeszcze powiedzie膰 lepiej nic bo chyba nasz kolega rozbi艂 co艣 drogiego i to nie za swoj膮 przyczyn膮. Pozdrawiam Andreas PS. Pozdrawiam te偶 serdecznie coraz bardziej aktywnego weterana grupy "Gmeracza", to ja Andrzej Grodzki maskuje si臋 pod r贸偶nymi pseudonimami.
Andrzej napisa艂(a):

No aktywny, bo jeszcze nigdzie nie wyjecha艂em na polatanie paralotni膮, ale juz nied艂ugo ;)))
Pozdro (>Gmeracz

Najpierw mialem sie zapytac do kogo to piszesz, ale zauwazylem to:

Widac ladnie sie bawisz.
Jakie wytykane bledy, o co Ci chodzi?! Monitor masz zapluty czy jak? Oj widac ze albo Ci sie cos pochrzanilo, albo totalnie odpieprzylo. Tak czy siak za poziom ktory prezentujesz to Ty jestes wymienionym przez siebie "frajerem".
Wszyscy marudza na pisownie niektorych osob - co jest czasem straszne - ale poziom jaki reprezentuje ten Kolega(Pulkownik) jest co najmniej zalamujacy... juz wole czytac wypociny jakis analfabetow niz takie posty.
| _ | Mariusz 'Doman' Doma艅ski
_|___(v)___|_

+
Teraz sa 2 mozliwosci, albo pomysliles posty(przez co mnie sie dostalo a nie komus innemu), albo piszesz totalne bzdury.
I tak, w przypadku pierwszym, to nie ja napisalem: "[...]a ty przestan uzywac polskich czcionek, bo co poniektorym 'krzaczki' wychodza.
jaca" , chyba ze chodzi Ci o cos innego, napisz prosze o co w takim razie.
W drugim przypadku, powiedz co takiego napisalem(jakos nic nie widze, bo tylko jeden krotki tekst napisalem na ktory juz odpowiedziales), jakie bledy innym wytykalem(rozumiem ze Tobie - jakie)? I napisz co to za slowo "czytelo艅膰" bo ja go nie znam i nigdy nie napisalem(problem masz z kodowaniem).
I jesli przypadek drugi to zdanie ode mnie: Piszac tak prezentujesz bardzo niski poziom... juz wole czytac analfabetow niz takie cos z obelgami... szczegolnie od starszej osoby ktorej nic nie zrobilem(obrazilem) :-/
P.S.: Zmien sobie kodowanie na Europa Srodkowa ISO(ISO-8859-2). P.S.2: I powiedz gdzie jest to lotnisko...
--
| _ | Mariusz 'Doman' Doma艅ski
_|___(v)___|_

Nie wiem, zle czytales czy posty Ci sie pomylily ze tak zareagowales w pozniejszych dodanych odpowiedziach.
Tak czy siak, nalegam bys wyjasnil co sie stalo, przeciez po cos i przez cos te zasady zostaly zmienione. Moje pytanie tyczy sie nie zasad(ktore sa oczywiste i powiedzalbym "rygorystyczne acz sluszne"), lecz przyczyny ich zmieniania - jakis wypadek, stad pytanie: "Moze dokladniej o co chodzi? :-]", moze powiesz co sie takiego wydarzylo? Nadal glupie pytanie, czy moze interpretacja czytajacego byla zla?
--
| _ | Mariusz 'Doman' Doma艅ski
_|___(v)___|_
U偶ytkownik Pu艂kownik napisa艂:

przepraszam za glupie pytanie... ale kto i jak bedzie sprawdzal zestrojenie aparatur? nie zebym zamierzal sie tam wybrac... na razie nawet nie mam z czym
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

Wow, macie tam na lotnisku przeno艣ny analizator widma mierz膮cy zniekszta艂cenia wskro艣ne, interferencyjne, intermodulacyjne, itd, oraz klatk臋 Faradaya, by kogo艣 niechc膮cy niesprawiedliwie nie wyrzu膰. Czy te偶 ka偶dy modelarz ma sobie we w艂asnym zakresie kupi膰 i pomierzy膰? Faktem jest 偶e ignorant贸w to nie brakuje, ale je艣li ten post mia艂by by膰 otbierany serio to chyba nie ta forma. Inaczej wzbudza dziwne odczucia.
Pozdrawiam i 偶ycz臋 by by艂y to ostatnie szkody w tym sezonie. Uk艂ony, KiT

Napisz gdzie to lotnisko jest. Co Ci szkodzi. Jakies mapy mam kazesz brac a czy ta nazwa to miejscowosc czy moze dzielnica a moze zwyczajowa nazwa - wiesz tu piszesz do wszystkich i do mnie tez. Aby przypadkiem taki ignorant jak ja co ma aparature za czesc opisywanego smiglowca co spadl sie nie zblizal - bo jak mam sprawdzic i miec pewnosc ze moja aparatura nie "sieje" po sasiednich kanalach. Co prawda kiedys na zawodach bez skanerow sobie jakos radzono i analizatorow widm (zastanawia mnie widmo fali radiowej ale nie chce mi sie analizowac) ale to bylo dawno.
Armand
Nooo Przy tak wysoko postawionej poprzeczce po nastepna aparature zglosze sie do NASA :D:D:D A model to zrobie z samych wlokien weglowych i kevlaru, a najlepiej tez zglosze sie do NASA z pytaniem o najnowoczesniejsze trendy obowiazujace w materialach konstrukcyjnych... Pozdrawiam Grzesiek
Armand Olejko wrote:

Witam. To mo偶e ja si臋 przy艂膮cz臋... Poniewa偶 jestem tu nowy, nie zamierzam komentowa膰 tego w膮tku. Lecz chcia艂bym pom贸c - lotnisko modelarskie Rak贸w Wielki znajduje si臋 rzeczywi艣cie pod Wroc艂awiem. Dok艂adny opis dojazdu znajduje si臋 pod adresem: http://bkilian.w.interia.pl/modelarstwo/lotnisko_rakow.html
Bartek

Dzieki, Czasem chce i moge polatac gdzies indziej niz na "moich ugorach". To miejsce po wystepie Pulkownika bede omijal z daleka (powinno to ucieszyc Pulkownika) Bez wzgledu na to jak i czym latam i jakie mam ubezpieczenie.
Armand

Ja te偶, mam za tani膮 aparatur臋 :) KiT
U偶ytkownik Kit napisa艂:

i ja sie musze przylaczyc.. mam skrzydlo ze styropianu.. i... o zgrozo... nie zlozone!