Pokrowce na skrzyd艂a

Pokrowce ochronne na skrzyd艂a i stateczniki, ka偶dy wymiar (dla modeli 3m, 2.6m, 2.4, 2.0, Trajnerki, i inne, dla skrzyde艂 nie dzielonych,). Wykonane z
foli bombelkowej, znakomicie chroni膮 przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu, przechowywania. W trakcie kilkuletniej u偶ywalno艣ci tych pokrowc贸w nie zdarzy艂o si臋 abym uszkodzi艂 skrzyd艂a.
http://rc-lot-hobby.livenet.pl/gielda/gielda%20m.html Pozdrawiam
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Moze nieopatrznie troche nakarmie trola i przyczynie sie do kryptoreklamy (jaka by nie byla), ale po pierwsze, to wypadaloby napisac, ze to spam, a dalej idac, to odkad pamietam, to latalem trenerkami lub trainerkami, nigdy zas tajnerkami, boje sie, czy czasem owa folia "bombelkowa" nie wybuchnie, jak bomba w czasie "kilkuletniej uzywalnosci". :-) Jak zas zerkne na strone, to widze cene "pokrowcy". Co to sa "pokrowcy" - placki po krowach na lace? Pozdrawiam, Szymon (Shaggy)

To s膮 pokrowce reaktywne :-)
pozdrawiam, qrdl
ps. Fakt, faktem, ale wypada umieszcze膰 w tytule postu, 偶e jest to oferta handlowa [SPAM].
(*) ten znak to odpowied藕 na list !!! Szymon napisa艂: " to odkad pamietam, to latalem trenerkami lub trainerkami, nigdy zas tajnerkami, "
A Je偶eli Ja dobrze pami臋tam, to te偶 nie lata艂em TAJNERKAMI Pierwsze s艂ysz臋. Widz臋 偶e wkrad艂 si臋 b艂膮d, hahahaha i to w tek艣cie w kt贸rym zwracasz komu艣 uwag臋, a sam nie potrafisz napia膰 ( przepia膰) wyrazu. A gdzie s膮 w twoim tek艣cie literki 膮, 臋, 艂 itp. bo jako艣 dziwnie brzmi膮 twoje wyrazy bez tych literek, tylko nie m贸w, 偶e to skr贸ty internetowe, bo jak tak, to m贸j TRAJNEREK to te偶 skr贸t internetowy. Co do s艂owa " POKROWCY " no c贸偶 pope艂ni艂em b艂膮d ok, ale na stronie jest adres e-mail i wystarczy艂o podes艂a膰 list z informacj膮 o b艂臋dzie na stronie, ja podzi臋kowa艂bym za t膮 informacj臋, ale nie, ja SZYMON musia艂em wydrwi膰 kolesia na niusach, pokaza膰 jaki jestem 艣wietny i b艂yskotliwy. Pokrowce nikt ich nie musi zamawia膰, a ja nie musz臋 za艂atwi膰, informacj臋 wystawi艂em w dobrej wierze, aby nasze sprz臋ty lataj膮ce nie uszkadza艂y si臋 w transporcie. ( pewnie nie wiecie w co ludzie owijaj膮 skrzyd艂a do transportu) Zastanawiam si臋 czy Ty aby nie powiniene艣 pisa膰 na forummmm hmmm. mo偶e Nauki 艢cis艂e, z tak膮 analiza tekstu, albo mo偶e na forum rozrywka, tekst rozebrany wy艣mienicie boki zrywa膰. To jest forum modelarskie, tu jak w niebie, nie liczy si臋 wukszta艂cenie, tylko zami艂owanie i pasja do lotnictwa, wszyscy s膮 r贸wni z wi臋kszymi lub mniejszymi umiej臋tno艣ciami pilota偶owymi. Wi臋c napisz mo偶e czym latasz, jak d艂ugo, ilu nauczy艂e艣 latac modelarzy, mo偶e zorganizowa艂e艣 lub pomaga艂e艣 przy organizacji zawod贸w, pokaz贸w modelarskich, podziel si臋 swoj膮 wiedz膮. A mo偶e ju偶 co艣 napisa艂es oprucz drwin, to daj linka do tych tekst贸w to z ch臋ci膮 poczytam. Z lotniczymi pozdrowieniami Robert
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Ja zajmuj臋 si臋 sprzeda偶膮 s艂ownik贸w j臋zyka polskiego.
Czy interesuje Pana handel wymienny?
--
Z powa偶aniem
Tatko