Regulator obrotow SP-0900 - Pomocy!

Witam, Kupilem taki regulatorek, jak w temacie. Mozna "wiecej" zobaczyc na zakonczonej aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item06543965
Na zdjeciu mozna przeczytac: SPEED CONTROL MOS FET SP-0900, a takze (dla bardziej uwaznych): DOLMEN SAR-5C2-D, Google w tym temacie milczy, wiec zwaracam sie do Was: Moze ktos sie zetknal z takim regulatorem i potrafi cos wiecej o nim powiedziec, cokolwiek, gdyz sprzedajacy zadnych dodatkowych informacji nie potrafil udzielic. Szczegolnie interesuja mnie jego parametry techniczne, takie jak: max. ciagly prad pracy, dopuszczalna ilosc zwoi, "wiek technologiczny" (czy to stary wypust?), czestotliwosc pracy, regulacja, czy i jaki bezpiecznik wmontowac w widoczne konektory, ew. instrukcja obslugi. Wszelkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam, Szymon (Shaggy)

Ufff.
Już myślałem, że nie wcisnę nikomu tego reglerka. A co do pytań...

Teraz, jak już sprzedałem, to moge paru informacji udzielić.

Obecnie maksymalny ciągły prąd pracy wynosi 0A, a zwoi to można w zasadzie bez ograniczeń walnąć. Wiek technologiczny słuszny, ale wiadomo, że regulatory są jak kobiety... Regulacją ani bezpiecznikiem bym się nie przejmował, bo fakt, że "sprzedaję jako uszkodzony" nie jest bez pokrycia w stanie faktycznym.
Tata

Dobre. Podoba mi się 9/10 AŁ