Pomocy ! superglue :(

Witam

Pomocy ! upapralem nowe spodnie klejem super glue (tym z gwiazdka - cyjanoakryl) - czym to rozpuscic zeby nie wypalilo mi dziury w spodniach / (jeansy)

Pozdrawiam

Roder

Reply to
Roder

Witaj!

Z wszelkimi cyjanoakrylami tak już jest, patrz:

Ci to nie wypali, ale klej zostanie. Nie wiem nic, o żadnej substancji rozpuszczającej CA.

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Cyjanoakryl nie lubi acetonu, sprobuj tym

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Adam Śliwiński

Rzeczywiscie, masz racje, mam cos takiego w domu i jak budowalem Risera to zmywalem tym cyjanoakryl z palcow

Alex

Reply to
rcflight

Sprobuj "Cleaner for superglue" - produkowany przez Stangera.

Ja kupilem w Carrefourze na stoisku papierniczym. Pozdrawiam

Reply to
Wojciech Michalik