Pomocy ! superglue :(

Witam
Pomocy ! upapralem nowe spodnie klejem super glue (tym z gwiazdka -
cyjanoakryl) - czym to rozpuscic zeby nie wypalilo mi dziury w spodniach /
(jeansy)
Pozdrawiam
Roder
Reply to
Roder
Witaj!
Z wszelkimi cyjanoakrylami tak już jest, patrz:
Ci to nie wypali, ale klej zostanie. Nie wiem nic, o żadnej substancji rozpuszczającej CA.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Cyjanoakryl nie lubi acetonu, sprobuj tym
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
nitro nitro nitro :) CA robi siê po nim miêkki :D Ale jak na nie zareaguj± jeansy to nie wiem :(
PozdroW SkaZoo
Reply to
skazoo o2
Obawiam, siê, ¿e ani acetonu, ani nitro nie lubi± te¿ spodnie. Proponuje tego nie próbowaæ. Obawiam siê, ¿e nie ma ¿adnego, na tyle nieinwazyjnego specyfiku, aby usun±æ ta plamê. Je¿eli nawet klej zejdzie, to w zamian dostaniesz bia³± plamê (wywabisz kolor) i os³abisz w³ókna. Wcze¶niej czy pó¼niej z tego powodu powstanie w tym miejscu dziura :( Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Jest jedynie szansa, ¿e w kolejnych praniach stopniowo klej ust±pi. Do wszelkich prac modelarskich mam spodnie robocze, które regularnie zapryskuje rzadk± ¿ywic± przy laminowaniach. Po paru praniach, starych plam prawie nie widaæ, jednak ja ciagle robie nowe :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam. Istnieje co¶ takiego jak DEBONDER - ponoæ rozpuszcza. Pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl PS Wszystkie tzw. super-glue to cyjanoakryle.
Reply to
Adam Śliwiński
Dzieku... :( widze ze chyba po spodniach ......
Roder
Reply to
Roder
Rzeczywiscie, masz racje, mam cos takiego w domu i jak budowalem Risera to zmywalem tym cyjanoakryl z palcow
Alex
Reply to
rcflight
Nie licz na to. Kiedys zachlapalem spodnie CA i po kilkunasu praniach plama byla taka sama. Jedyne co sie zmienialo, to wytrzymalosc wlokien dzinsu na okolo plamy. Skonczylo sie tym, ze plama zostala usunieta razem z materialem a na jej miejscu pojawila sie jakas aszywka (plama byla w okolicy kolana) Przykro mi Pozdrawiam
Reply to
TomaszB
Sprobuj "Cleaner for superglue" - produkowany przez Stangera.
Ja kupilem w Carrefourze na stoisku papierniczym. Pozdrawiam
Reply to
Wojciech Michalik