Klejenie drutu aluminiowego z bals─ů

Witam. Temat j.w. Podczas gdy przy ┼é─ůczeniu balsy z drutem kwasoodpornym lub mosi─Ö┼╝nym nie mam ┼╝adnych problem├│w, to w przypadku aluminium nie mog─Ö
uzyska─ç mocnego i trwa┼éego po┼é─ůczenia przy pomocy kleju RAKOL WODOODPORNY. Czy anodowanie, pasywacja lub fosforanowanie element├│w wykonanych z aluminium pozwoli mi na uzyskanie w/w klejem mocnego i trwa┼éego po┼é─ůczenia? Nadmieniam, ┼╝e w rachub─Ö nie wchodzi zmiana kleju na inny ze wzgl─Ödu na utrzymanie dotychczasowych koszt├│w produkcji i ┼éatwo┼Ť─ç pos┼éugiwania si─Ö tym klejem. Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za wszystkie porady i pozdrawiam. Bart┼éomiej B.
Add pictures here
Ôťľ
Poszukaj informacji o substancji o nazwie BWF - pokrywa si─Ö ni─ů metal, dzi─Öki czemu zwi─Öksza si─Ö adhezja. Dzia┼éa przy ┼é─ůczeniu duralu z kompozytami szklano/w─Öglowo - epoksydowymi, mo┼╝e i tu si─Ö sprawdzi...tylko jest do┼Ť─ç skomplikowany w u┼╝yciu (obr├│bka trwa w sumie kilka godzin, trzeba pokry─ç metal, wygrzewa─ç w piecu, szlifowa─ç...)
Maciek K.
Add pictures here
Ôťľ
Jest to ┼éatwe do wykonania poprzez zmian─Ö wielko┼Ťci powierzchni klejenia. Szczeg├│┼éy porady po dokonaniu zlecenia.
Add pictures here
Ôťľ

Bez dokonywania zlecenia otrzymałem pomoc bezinteresownie od dobrych ludzi, za co bardzo im dziękuję. B.
Add pictures here
Ôťľ

Ja także jestem dobrym człowiekiem ! A,że proszę o zlecenie ? Praca jest praca...
Add pictures here
Ôťľ

Wierzy─ç jest ┼éatwiej ni┼╝ my┼Ťle─ç. :-)))))
Add pictures here
Ôťľ
A masz 100% racji. Wierz─Ö ,┼╝e inni wymy┼Ťlili to co powiniene┼Ť sam wymy┼Ťle─ç .

Add pictures here
Ôťľ

W┼éa┼Ťnie wymy┼Ťli┼éem to, czego ty nie wymy┼Ťli┼ée┼Ť. :-))
Add pictures here
Ôťľ

Zalewasz-nie wierz─Ö .

Add pictures here
Ôťľ
moze byscie poprostu opisali jak sie kleji , zamiast toczyc walke na slowa ze soba?
Add pictures here
Ôťľ