Hydromite ze spaliniakiem

Witam, Jak nalezalo by zmienic plany modelu Hydromite ktory jest pod 480BB Race zeby uzyc takiego silnika: http://www.allegro.pl/item396139674_silnik_kyosho_gt_16s.html
Podpowiedzcie prosze.... Pozdrawiam !
Użytkownik "G.Kaminski" ...

1) Uwzględnić drgania 2) Uwzględnić drgania ... 5) zadbać o zachowanie takiego samego położenia środka ciężkości 6) doprowadzić (jeśli nie było) chodzenie wodne do głowicy, wyprowadzić spaliny, zrobić miejsce na szarpankę i podejście do klipsa świecy, ...
Silnik nie jest specjalnie wypasiony, ale i tak nie ta grupa obciążeń co 480BB więc jeszcze ogólne wzmocnienie konstrukcji, wymiana wału na większą średnicę, dobór nowej śruby,
................ krótko mówiąc kupa roboty, a efekt zupełnie bez gwarancji. Jeśli chcesz spalinowo się ślizgać, to może jednak przyzwoity spalinowy kadłub, nawet pod 3,5ccm, taki silnik (nie z "prawie zabawki") no i wtedy masz naprawdę jazdę.
Pozdrawiam,
Kaper

Wszystko bardzo fajnie i tez mialem takie odczucia.... tylko...... Skad ja wezme plany kadłuba pod spaliniaka 3,5ccm ???? Jeszcze nigdzie nie spotkalem planow do konstrukcji klasycznej i nie wiem skad je wytrzasnac ??? Moze pomozesz ?
wiadomości

Można powiększyć plany Hydromitte do podsiadanego silnika. Zresztą widać o ile można powiększyć: http://83.15.210.242/piotrek/hydro.php
Od razu odpowiadam: projekt został dawno temu zawieszony :-)
Pozdrawiam Piotrek

[...]

szukaj, czytaj, pytaj:
http://www.fsrv.wroclaw.pl/index.php
http://www.modelteam.com.pl /