MPX Cockpit MM z odbiornikiem RX-9 SYNTH DS IPD

Witam,
Na skutek przykrego wypadku i rozbicia wyświetlacza w RoyalEVO, zmuszony jestem korzystać z "zapasowej" aparatury, którą jest poczciwy staruszek
CockpitMM (V11) PPM 7 kanałów. Jedyny odbiornik jaki posiadam to MPX RX-9 [synteza, FM/PPM, dual conversion, IPD). Po resecie kanału odbiornik złapał sygnał z Cockpita i wygląda na to, że wszystko działa... w domu. Bardzo proszę napiszcie mi, czy taka kombinacja nadajnika (zwykły PPM z końca XX wieku ;-) z odbiornikiem z syntezą i "bajerami" typu IPD, jest bezpieczna? Wygląda, że sprzęt ze sobą współpracuje, ale czy mogą sie pojawić, np. problemy z zasięgiem, gubieniem sygnału, etc.?
serdecznie pozdrawiam, qrdl
qrdl wrote:

Jeśli tylko jedno i drugie jest sprawne, to będzie bez problemów działało.
g.

Dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o sprawność, to odbiornik lata na bieżąco, a Cockpit troszkę przeleżał nieużywany (tj. 2 lata był od czasu do czasu wykorzystywany jako aparatura ucznia), ale chyba nie zaszkodziło to mu, przynajmniej mam taką nadzieję :-). Do wymiany są akusy, które już od dawnna się tego stanowczo domagały :-)
pozdrawiam, qrdl

Będzie dobrze. Też stosowałem identyczną kombinacje. Tak naprawdę sygnał Evo od Cockpita prócz syntezy i ilości kanałów niczym się nie różni.
Pozdrowienia, Tomek
Witam sygnał PPM jest syganlem ogólnie stosowanym wiec tu nie powinno być kłopotów ale radżę sprawdzić zasięg :) Marek S
Użytkownik "qrdl" ...

Działa bez problemu. Pozdrawiam, Kaper