Konstrukcja skrzydła z gondolami (??)

Cześć!
od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł zbudowania ~2-metrowego
górnopłata napędzanego dwoma silnikami spalinowymi, podejżewam 2 x 6.5 cm3,
mocowanymi na gondolach do skrzydeł. Czy ktoś z Was wie gdzie w internecie
mogę znaleźć informację na temat konstrukcji takich gondol i całego
skrzydła?? Głównie chodzi mi o to, aby przy twardszym lądowaniu połówki
skrzydła nie opadły. Czy takie skrzydło może być dzielone, czy raczej ze
względu na masę silników stosuje się niedzielone? Jak wygląda sprawa
zasilania w paliwo? Czy każdy silnik zasilany jest z oddzielnego zbiornika,
czy też można dać trójnik i zasilać z centralnego zbiornika umiejscowionego
gdzieś w centropłacie ??
Dzięki za wszelką pomoc!
Reply to
Vex
. Czy takie skrzydło może być dzielone, czy raczej ze
Moze byc np centralna czesc plata od gondoli do gondoli jako jedna calosc, a dopinane koncowki pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J