Konstrukcja skrzyd艂a z gondolami (??)

Cze艣膰! od d艂u偶szego czasu chodzi mi po g艂owie pomys艂 zbudowania ~2-metrowego g贸rnop艂ata nap臋dzanego dwoma silnikami spalinowymi, podej偶ewam 2 x 6.5 cm3,
mocowanymi na gondolach do skrzyde艂. Czy kto艣 z Was wie gdzie w internecie mog臋 znale藕膰 informacj臋 na temat konstrukcji takich gondol i ca艂ego skrzyd艂a?? G艂贸wnie chodzi mi o to, aby przy twardszym l膮dowaniu po艂贸wki skrzyd艂a nie opad艂y. Czy takie skrzyd艂o mo偶e by膰 dzielone, czy raczej ze wzgl臋du na mas臋 silnik贸w stosuje si臋 niedzielone? Jak wygl膮da sprawa zasilania w paliwo? Czy ka偶dy silnik zasilany jest z oddzielnego zbiornika, czy te偶 mo偶na da膰 tr贸jnik i zasila膰 z centralnego zbiornika umiejscowionego gdzie艣 w centrop艂acie ??
Dzi臋ki za wszelk膮 pomoc!
--
Pozdrawiam serdecznie,
Tomek

Moze byc np centralna czesc plata od gondoli do gondoli jako jedna calosc, a dopinane koncowki pozdr Darek_J