Dromader - konstrukcja

Witam
Qrcze, nigdzie nie moge znaleŸæ planow Dromadera, a taka mam ochote na
zrobienie go. Sprobuje cos pokombinowac z planami oryginalu z
i w zwiazku z tym
mam pare pytan.
1. Czy zastosowac wznios platow i czy ma to duze znaczenie jezeli wykonalbym
plat prosty na calej d³ugosci?
2. Jakim sposobem wykonac kad³ub: kratownica czy pudelkowy?
3. W jakiej wadze powinienem sie zmiescic i o jakiej poj. silnik zast.
4. Jakim sposobem mocowac skrzydla?
Jest to moja pierwsza konstrukcja od podstaw (wczesniej byly zestawy) wiec
duzego doswiadczenia nie mam.
Wymiary modelu maja byc nastepujace:
rozp. 1,8m
dl. 1m